ناظم الشریعه: بازیکنان در هر بازی تدارکاتی تجربه مفیدی کسب می کنند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۹:۵۲
    کد خبر :199792

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری بازیهای دوستانه به آمادگی ملی پوشان کمک بسزایی می کند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمدکاظم ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از عصر روز جمعه تمرینات ملی پوشان در مرکز ملی فوتبال آغاز شده تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار و برای دیدار دوستانه مقابل بلاروس به آمادگی مناسبی برسند و علاوه بر کسب تجربه، کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم پی ببرد.

وی ادامه داد: پس از پایان رقابتهای لیگ برتر بازیکنان بلافاصله به اردو فراخوانده شدند تا بتوانیم آنها را برای بازیهای پیش رو آماده کنیم. مهدی جاوید در مسابقات باشگاهی آسیب دیده و اکنون به طور اختصاصی تمرینات خود را برگزار می کند. همچنین شهاب طالبی نیز به دلیل امتحانات فعلا در کنار تیم حضور ندارد.

سرمربی تیم معتقد است بازیهای دوستانه به آمادگی ملی پوشا کمک بسزایی می کند. وی در این باره گفت: بدون شک انجام دیدارهای دوستانه به کسب آمادگی ملی پوشان کمک می کند. بازیکنان در هر بازی تدارکاتی تجربه کسب مفیدی می کنند و با رقابت پرداختن با تیم های مختلف مورد محک و ارزیابی کادر فنی تیم قرار می گیرند.

وی در پایان گفت: زمان اندکی برای آماده سازی تیم داریم و امیدوار هستم در فرصت باقیمانده بتوانیم نکاتی که مد نظر کادر فنی است را به بازیکنان گوشزد کرده و برای بازیهای پیش رو آماده شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید