شیعی: اگر راه بهتری غیر از جدایی اکبری وجود داشت، آن را انتخاب می‌کردیم/ هیچ تبعیضی بین فوتبال و والیبال قائل نشدم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۸:۳۰
    کد خبر :199668

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: قطعاً اگر راه حل بهتری غیر از جدایی پیمان اکبری از تیم والیبال پیکان وجود داشت، آن را انتخاب می‌کردیم.

محمود شیعی در مورد جدایی پیمان اکبری از تیم والیبال پیکان اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای شد که اکبری تصمیم به جدایی گرفت ضمن اینکه ما در بحث مدیریتی هم باید ریسک می‌کردیم چرا که تیم نیاز به شوک داشت. حساسیت روی والیبال در مجموعه ایران خودرو امسال بسیار زیاد است. چرا که ما هزینه‌هایی کردیم و قول‌هایی داده‌ایم.

وی ادامه داد: با تمام این توضیحات تیم والیبال ما در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرد. ما به گنبدی باختیم که به قول یکی از دوستان 27 سال بود در تهران پیکان را شکست نداده بود. نمی‌خواهم ارزش‌های تیم هاوش را زیر سؤال ببرم اما این باخت برای ما بسیار سنگین بود.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه گفته می‌شود بیشتر تمرکز مسئولان این باشگاه روی فوتبال است، خاطرنشان کرد: این موضوع را قبول ندارم. من همیشه در سالن‌های والیبال حاضر می‌شوم مسابقات را از نزدیک پیگیری می‌کنم اما مدتی دچار بیماری سختی شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم و به همین دلیل نتوانستم در سالن حضور پیدا کنم. همه از میزان علاقه من به والیبال خبر دارند اما حساسیت امسال در مجموعه ما بالا بود و موجب شد کار به اینجا برسد. در طول این مدت همیشه اگر پولی به من می‌رسید فوتبال و والیبال را با هم می‌دیدم و هیچ تبعیضی قائل نمی‌شدم.

شیعی در پاسخ به این سؤال که آیا تنها راه نجات تیم والیبال پیکان از شرایط کنونی برکناری پیمان اکبری بود، تصریح کرد: قطعا اگر راه حل بهتری وجود داشت آن را انتخاب می‌کردیم ما با اکبری صحبت کردیم و این تصمیم برای طرفین بسیار سخت بود. امیدوارم تیم پیکان با تصمیمی که گرفته شده بتواند نتایج خوبی کسب کند چرا که ضعف پیکان موجب آسیب رسیدن کل والیبال ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: پیمان اکبری از خود ما است و همیشه حق اظهار نظر دارد ما خیلی از خنده‌هایمان با پیمان بود و بازیکنان از جدایی او بسیار ناراحت هستند اما واقعا تیم ما نیاز به شوک داشت که این اتفاق هم افتاد. البته پیش از این من با بازیکنان حرف زده بودم و از آنها خواسته بودم که کارمندی فکر نکنند و جنگنده باشند. البته اکبری هم پیش از جدایی با آنها صحبت کرد و خواست که متحد و جنگنده به کار خود ادامه دهند.

مدیرعامل باشگاه پیکان با بیان اینکه اکبری در نیم فصل خواهان جذب یک بازیکن خارجی بود، گفت: ما از ابتدای فصل سقف بودجه خود را مشخص کرده بودیم ضمن اینکه جوانان و ستاره‌های خوبی در ترکیب داشتیم. تیم ما یک بازیکن خارجی رارد کرده بود و دو بازیکن خارجی در ترکیب داشت. هیأت مدیره هیچ گاه بیشتر از توانایی چین از آن انتظار نداشت و واقعیت این است که اکبری در سال‌های قبل با همین شرایط نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده بود. ما واقعیت و میزان توان‌مان را می‌دانستیم و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده بودیم.

شیعی در مورد اینکه دو بازیکن در نیم‌فصل می‌خواستند از این تیم جدا شوند و با این شرایط باشگاه با صرف هزینه پایین می‌توانست بازیکن مدنظر اکبری را جذب کند، تصریح کرد: به هر حال ما بعد از قطع همکاری با آگامز تجربه خوبی از بازیکن خارجی نداشتیم ضمن اینکه سقف هزینه ما هم مشخص بود. صحبت‌هایی که با اکبری کردیم پیرامون موضوعات مختلف بود و تنها به موضوع جذب بازیکن خارجی محدود نمی‌شد. بابک امیری فصل گذشته ستاره تیمش بود و ما می‌خواستیم که شرایط برای او امسال هم اینگونه باشد. در مجموع هیأت مدیره صلاح ندانست بازیکن خارجی بعد از این جذب شود.

به گزارش فارس ، وی گفت: اکبری مردانگی کرد و کاملا دوستانه از پیکان جدا شد چرا که خودش هم معتقد بود تیم نیاز به چنین شوکی دارد. او پیش از جدایی‌اش با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست متحد باشند و برای نام پیکان بجنگند. البته ما انتظار همین رفتار راهم از او داشتیم. به هر حال تغییرات همیشه و همه جا هست و از نظر احساسی همه از این اتفاق ناراحت هستیم. فعلا عهدی و مومنی روی نیمکت تیم خواهند بود. با وجود اینکه آنها می‌خواستند بعد از جدایی اکبری از پیکان بروند اما ما از آنها خواستیم بمانند و کار را پیش ببرند. پیکان فردی را می‌خواهد که حداقل هم سطح پیمان اکبری بادانش و بزرگ باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید