حکمی که عسگرپور دوباره گرفت

    کد خبر :19964

محمد مهدی عسگرپور بازهم به اتفاق آرا به عنوان عضو هیات اجرائی و نایب رییس (درحوزه آسیا) فیاپف انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا حاضر در کن، در جریان برگزاری مجمع عمومی فیاپف (فدراسیون انجمن‌های تهیه‌کنندگان فیلم) که درتاریخ ٢٠ می ٢٠١٧(سی اردیبهشت١٣٩٦) در شهر کن فرانسه برگزار شد،محمدمهدی عسگرپور بازهم به اتفاق آرا به‌عنوان عضو هیات اجرائی و نایب رییس (درحوزه آسیا)این نهاد به مدت ٢سال انتخاب شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان مختلف از کشورهای آلمان،آرژانتین،آمریکا،نروژ،ترکیه،هند،ژاپن، چین،روسیه،کرواسی،کانادا و…. برگزارشد، علاوه بر برگزاری انتخابات شورای اجرائی ونایب رئیس برای هر قاره ، تصمیمات دیگری هم گرفته شد از جمله پذیرش عضویت انگلیس و مقدونیه و همچنین ثبت جشنواره سینه گلوب دومینیکن نیز تصویب شد.

تصویب تراز مالی، تغییرات مختصر در اساسنامه فیاپف و آییننامه ثبت جشنواره‌ها و استماع گزارش سازمان تجارت جهانی، تحولات قانون‌گذاری درقاره اروپا درباره حقوق مؤلف ، وضعیت سینمای کرواسی و آلمان از دیگر موارد جلسه بود.

همچنین مسئولین فیاپف در این جلسه، برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر را بسیار موفق ارزیابی کردند و اعلام کردند که این جشنواره تمام ویژگی‌های جشنواره رقابتی را دارد و برای ثبت رسمی آن بایستی رایزنی‌های لازم درخصوص زمان برگزاری آن صورت پذیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید