بلافاصله به ما اجازه بازدید از اوین داده شد/ وضعیت زندانیان عالی بود

    کد خبر :199629

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق ما نشان داد که وضعیت زندانیان اوین عالی است.

«صفر نعیمی»، عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، که در سال 91 از زندان اوین بازدید کرده بود، درباره این بازدید گفت: سال 91، گزارش ها و نارضایتی هایی وصول شده بود که وضع زندانیان وخیم است و اجازه تماس به خانواده آنها داده نمی شود و وضعیت مناسبی ندارند، به همین منظور درخواست بازدید از اوین را مطرح کردیم.

نعیمی، درباره اینکه فرایند اجازه بازرسی چه مدت زمان برد، افزود: بلافاصله به ما اجازه بازدید داده شد و بازدید ما همه زندانیان را در بر گرفت.

او افزود: ما در زندان اوین حاضر شدیم و مسئولان وقت ما را همراهی کردند. ما پیرامون ابهاماتی که وجود داشت تحقیق کردیم. وضع غذا را بررسی کردیم و دیدیم بسیار عالی است. وضع بهداشت و سلامت زندانیان هم خوب بود.

عضو پیشین کمیته بررسی از زندان اوین درباره نتیجه این بازدید گفت: نحوه برخوردها را هم بررسی کردیم و گزارشات که به ما داده بودند، برخلاف واقعیت بود. بررسی های خود را به کمیسیون امنیت ملی تحویل دادیم و تا جایی که خبر دارم، گزارش‌های جمع بندی شده با نهادهای مربوطه در میان گذاشته شد.

به گزارش برنا؛ گفتنی است در بهمن ماه سال 91 کمیته بررسی زندان اوین که اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس آن را تشکیل داده بودند، از زندان اوین بازدید کردند. در این دیدار برخی از چهره های سیاسی از جمله عبدالله مومنی و محسن میردامادی درباره وضعیت زندان اوین توضیحاتی داده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید