اچ‌ تی‌ سی یو 11 آیز با دوربین سلفی دوگانه، ۲۵ دی معرفی می‌شود

  • آرشیو
  • شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۲۱
    کد خبر :199307

اچ‌تی‌سی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که فبلت یو ۱۱ آیز را با دوربین سلفی دوگانه در تاریخ ۲۵ دی‌ماه معرفی خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی گوشی جدیدی از سری یو ۱۱ در راه دارد که اسم‌ رمز آن، اچ‌تی‌سی هارمونی است. مشخصات این مدل تاکنون چندین‌ بار فاش شده است و اطلاعات رسمی، به زمان معرفی گوشی جدید یو ۱۱ آیز (U11 EYEs) اشاره می‏‌کند. حساب رسمی اچ‌‏تی‌سی در ویبو، تأیید کرده است که این شرکت گوشی جدیدی در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) معرفی خواهد کرد؛ به‌‌ نظر می‌رسد این گوشی ابتدا در چین ارائه می‌شود.

به همراه اعلام زمان رسمی، ایوان بلس در حساب رسمی توئیتر خود، تصاویری از U11 EYEs به همراه مشخصات نهایی منتشر کرده است. از نظر طراحی، فبلت جدید اچ‌تی‌سی به پرچم‌دار نیمه دوم ۲۰۱۷ این شرکت یعنی یو ۱۱ پلاس شباهت زیادی دارد؛ البته از نظر مشخصات سخت‏‌افزاری، گوشی U11 EYEs را می‌توان یک میان‌رده به شمار آورد.

اگر تصاویر رندر صحت داشته باشد، فبلت جدید اچ‌تی‌سی از شیشه و فلز ساخته خواهد شد و پنل پشتی آن از شیشه استفاده خواهد بود. ضمن اینکه حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی و در زیر دوربین جای می‌گیرد. هیچ‌یک از گوشی‌های اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ با دوربین دوگانه وارد بازار نشده است و انتظار برای معرفی نسخه میان‌رده یو ۱۱ پلاس با این قابلیت، کمی بیهوده به‌ نظر می‌رسد؛ تصاویر فاش‌شده توسط ایوان بلس، تأیید می‌کند که در پنل پشتی از یک دوربین استفاده خواهد شد و فلاش LED دوگانه، عکاسی‌ در محیط‌های کم‌نور را امکان‌‏پذیر می‏‌کند.

حاشیه‌های صفحه‌‏نمایش نسبتاً باریک هستند؛ ضمن اینکه، خبری از دکمه‌‏ی فیزیکی هوم در پایین نمایشگر نیست و U11 EYEs از دکمه‌‏های ناوبری نرم‌افزاری استفاده می‌‏کند. گوشه‌های نمایشگر برای هماهنگی بیشتر با فرم کلی گوشی، کمی انحنا دارند. در لبه‌ی پایین صفحه‏‌نمایش، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه یواس‌بی نوع سی قرار خواهد داشت؛ البته چندان از ارائه‌ی یو ۱۱ آیز با جک هدفون مطمئن نیستیم. یکی از قابلیت‏‌هایی که در این گوشی جلب ‏‌توجه می‏‌کند، مجهز شدن آن به دوربین سلفی دوگانه است؛ البته ترکیب سنسورهای دوربین ثانویه مشخص نیست.

به گزارش زومیت فبلت جدید اچ‌تی‌سی به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن +FullHD (یا ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) مجهز خواهد بود و نوع نمایشگر، Super LCD 3 است. ضمن اینکه صفحه‌نمایش کشیده این گوشی، نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ دارد. ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات احتمالی است که یو ۱۱ آیز ارائه می‏‌دهد.

ایوان بلس، مدعی است تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام با هشت هسته پردازشی، قلب تپنده‌ی فبلت ۶ اینچی اچ‌تی‌سی خواهد بود. یک باتری ۳۹۳۰ میلی‌آمپر ساعت نیز تأمین انرژی لازم برای اجزای سخت‌افزاری را برعهده خواهد داشت. این فبلت به لطف گواهی IP67، در برابر آب و گردوغبار مقاومت دارد و سیستم‌عامل اندروید نوقا روی آن نصب شده است؛ قابلیت اج‌ سنس نیز دسترسی ساده‌تر به برنامه‌ها را با فشردن لبه‌های گوشی امکان‌پذیر خواهد کرد.

با وجود مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده یو ۱۱ آیز، این مدل به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود؛ گفته می‌شود قیمت گوشی جدید اچ‌تی‌سی، ۳۲۹۹ یوآن (معادل با ۵۱۰ دلار) است. در حال‏‌ حاضر اطلاعات بیشتری از اولین گوشی اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۸ وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید