سردار مهری:

مدیریت خوب ناجا در صحنه اغتشاشات، توطئه بیگانگان را نقش برآب کرد

    کد خبر :199264

رئیس پلیس راهور ناجا به خویشتنداری و هوشمندی پلیس در مواجهه و برخورد با فتنه اخیر اشاره و تاکیدکرد: مدیریت خوب نیروی انتظامی در صحنه اغتشاشات، توطئه بیگانگان را نقش برآب کرد.

به گزارش ایسنا، سردار “تقی مهری” در جمع اعضای کمیسیون تحول راه و راهور سمنان در سالن فجر ستاد فرماندهی انتظامی استان تاکیدکرد: موضوع تصادف و سوانح رانندگی یکی از مسائل مهم امروز دنیا به شمار می آید.

وی گفت: برابر آمار جهانی، سالانه بیش از یک میلیون و 250 هزار نفر در تصادفات کشورهای مختلف دنیا کشته می شوند.

وی با اشاره به مجروح شدن 55 میلیون نفر به همین علت در جهان، این آمار را قابل توجه خواند و افزود: سال های 2010 تا 2020 دهه اقدام و عمل برای کشورها انتخاب شده که همه کشورهای دنیا این را پذیرفته اند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهارکرد: شمار جان باختگان سوانح رانندگی در کشور از 28 هزار نفر در سال 84 به 16 هزار نفر کاهش یافته است که این کاهش بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است.

سردار مهری به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با هدف ترویج فرهنگ رانندگی قانونمند اشاره و تصریح کرد: از همیاران پلیس می توان به عنوان یک طرح موفق، مثبت و نتیجه محور نام برد.

وی از رایزنی‌های مختلف برای وضع قوانین مرتبط با ایمنی و رفتار رانندگان در صحن مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نقشه راهی برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در حال تدوین است.

سردار مهری، انسان، راه و وسیله نقلیه را 3 عامل تاثیرگذار در تصادفات برشمرد و خاطرنشان کرد: امداد و نجات ، همچنین قوانین و مقررات نیز جزء عوامل اصلی در این خصوص به شمار می آید.

سمنان، استان برتر و الگوی کشور در ایمن سازی جاده‌ها

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه سخنانش از سمنان به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور نام برد و تصریح کرد: این استان پهناور، دارای محورهای مواصلاتی طولانی و از معابر اصلی تردد میلیون ها زائر علی بن موسی الرضا(ع) است.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت های فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و انضباط ترافیکی به کارگیری شده است از توجه ویژه و پیگیری های صورت گرفته در این راستا قدردانی کرد.

به گفته مهری، سمنان جزء استان های برتر و الگوی کشوری در ایمن سازی محورهای مواصلاتی و جاده ها به شمار می آید.

وی با اشاره به سهم بالای واژگونی در سوانح فوتی در جاده های استان سمنان، توجه به اقدامات زیربنایی و بسترسازی لازم برای پیشگیری از واژگونی ها را خواستار شد.

مدیریت خوب نیروی انتظامی در صحنه اغتشاشات، توطئه بیگانگان را نقش برآب کرد

اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور موضوع دیگری بود که رئیس پلیس راهور ناجا به آن اشاره کرد و از آن به عنوان توطئه جهانی و اقدام به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط بیگانگان یادکرد.

مهری به خویشتنداری و هوشمندی پلیس در مواجهه و برخورد با این فتنه اشاره و تاکیدکرد: مدیریت خوب نیروی انتظامی در صحنه اغتشاشات، توطئه بیگانگان را نقش برآب کرد.

وی به هماهنگی و حضور موثر سایر نیروها و دستگاه های امنیتی در این خصوص اشاره و تاکیدکرد: مدیریت صحنه با نیروی انتظامی بود که خوشبختانه با تدابیر خوب فرماندهان و مسئولان ناجا، بساط فتنه گران برچیده شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، در ابتدای این جلسه سردار “روح الامین قاسمی” فرمانده انتظامی استان سمنان نیز عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی و کاهش سوانح رانندگی در معابر شهری و جاده های این استان را تشریح کرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید