رونمایی رنو از کلیو RS 2018

  • خودرو
  • شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۲۸
    کد خبر :199011

شرکت رنو به مناسب چهلمین سالگرد حضور در مسابقات فرمول 1 نسخه ویژه کلیو را با نام RS 2018 معرفی کرد. این مدل از تم رنگی مشابه یک خودرو فرمول وان بهره می برد و به ویژگی های جالب توجهی مجهز است.

البته این نسخه بسته منحصربفرد رنو برای کلیو بوده که مشتریان می توانند آن را برای خودرو خود در نظر گیرند. مدل شامل سیستم اگزوز اسپرت Akrapovic بوده که در نسخه معمولی به شکل استاندارد ارائه نمی شود.

با وجود سیستم Akrapovic می توان انتظار افزایش عملکرد پیشرانه 1.6 لیتری توربو شارژ 220 اسب بخاری برای RS 2018 داشت. با افزوده شدن نشانه های خاکستری به بخش جلو، RS 2018 نسبت به مدل اصلی کلیو منحصربفرد است.

سپر جلو دارای حاشیه زرد رنگی مشابه خودرو فرمول وان بوده و جذابیت ظاهری آن را دو چندان کرده است. فضای کابین نیز تم اسپری داشته که از جمله باید به قسمت رکاب با لوگو RS، سیستم تهویه ای با طراحی فیبرکربنی، صندلی های چرمی، فرمان اسپرت و برخی دیگر اشاره داشت.

به گزارش پردیس خودرو کلیو RS 2018 آخرین نسخه نسل فعلی بوده و در نمایشگاه پاریس 2018 رنو از نسل جدید کلیو رونمایی می کند. دو سال قبل شاهد معرفی کلیو RS 16 بودیم که نسخه مفهومی محسوب می شد و از پیشرانه 2 لیتری 275 اسب بخاری برگرفته از مگان RS بهره می برد.

مدل همچنین از گیربکس شش دنده دستی و دیفرانسیل ضد لغز برخوردار بود تا یک مفهومی تمام عیار باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید