اجماع مجمع کمیته برای خزانه‌داری سعیدی؟/ خزانه دار از گلف می آید

    کد خبر :198670

در حالی که 2 روز به انتخابات کمیته ملی المپیک باقی مانده به نظر می‌رسد اعضای مجمع برای پست خزانه‌داری به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند.

ثبت‌نام از نامزدهای هیات اجرایی و هیات رئیسه انتخابات کمیته ملی المپیک روزهای 2 تا 15 دی‌ماه برگزار شد.

انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی 25 دی‌ماه برگزار می‌شود که در فاصله پایان ثبت‌نام تا برگزاری انتخابات نامزدهای مختلف با برگزاری جلسات و تماس‌های مختلف سعی در جمع‌آوری آراء دارند.

به گزارش فارس، شنیده‌ها حاکی از این است اعضای مجمع کمیته ملی المپیک برای پست خزانه‌داری به اجماع رسیده‌اند و در این بین نام کیکاووس سعیدی مطرح شده است.

کیکاووس سعیدی 18 مرداد 1394 بار دیگر رئیس فدراسیون گلف شد اما در همان زمان نیز شائبه‌هایی در خصوص ریاستش شنیده می‌شد. سعیدی بازنشسته آموزش و پرورش است و در انتخابات گلف نیز با مجوز ایثارگری که البته کسب این مجوز نیز ابهاماتی داشت، توانست بار دیگر بر کرسی ریاست بنشیند.

سعیدی با توجه به اینکه کارمند دولت است، به نظر می‌رسد مشکلات کمیته ملی المپیک در زمان ریاست شجاعی تکرار نخواهد شد به همین دلیل شانس زیادی برای کسب کرسی خزانه‌داری دارد. در این پست میترا نوری و مهدی‌علی‌نژاد نیز نامزد شده‌اند که به نظر می‌رسد تلاش علی‌نژاد برای کسب کرسی دبیرکلی است.

بعد از استعفای شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک، اعلام شد خزانه‌دار باید کارمند دولت باشد.

اسامی نامزدها به شرح زیر است:

ریاست: رضا صالحی‌امیری، محمود خسروی‌وفا

نایب‌رئیسی: رباب شهریان، محمود خسروی‌وفا، فضل الله باقرزاده، هاشم اسکندری، طاهره طاهریان، غلامرضا نوروزی، حسین بابوئی، علی مرادی، مجید شایسته، هادی ساعی

دبیرکلی: محمد درخشان، مهدی علی‌نژاد، علی مرادی، شاهرخ شهنازی، محمدصادق فرجی

خزانه‌داری: میترا نوری، کیکاووس سعیدی، مهدی علی‌نژاد

هیات اجرایی: محمد درخشان، محمدعلی صبور، سیدعبدی افتخاری، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی، محمدصادق فرجی، زهرا اینچه درگاهی، احمد ضیایی، فضل الله باقرزاده، مهدی تاج، خسرو قمری، مسعود خلیلی، مجید شایسته، محمد علیپور، محسن رضوانی، علی دادگر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید