زمان رفاقت‌ها فرا رسیده/ رأی معنادار مردم قدرتی مضاعف به دولت تدبیر و امید داد

    کد خبر :19843

معاون‌اول رییس‌جمهور در پیامی ضمن تبریک پیروزی بزرگ ملت،‌ گفت: حماسه تاریخی اردیبهشت 96، برگ زرین کارنامه ملت ماست.

متن کامل پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

پیروزی بزرگ ملت،‌ تحقّق خواست بلند رهبری معظم انقلاب و تداوم اندیشه و راه اصلاحات و اعتدال را به همه شهروندان عزیز، ‌شخصیت‌های ملی، علما و مراجع، دانشگاهیان و معلمان و دانشجویان، اصحاب اندیشه و فرهنگ و هنر و قلم، کارگران و کشاورزان و به منتخب شایسته مردم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی صمیمانه تبریک می‌گویم.

حماسه تاریخی اردیبهشت 96، برگ زرین کارنامه ملت ماست، ‌ملتی که با رشد و بلوغ سیاسی خود به مردم سالاری جلوه‌ای نو داد و نام ایران را بر قلّه بلند افتخار و اقتدار در منطقه و جهان نشانید. ملتی که با حضور و مشارکت و رأی معنادار خود در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدرتی مضاعف به دولت تدبیر و امید داد تا راه دشوار آزادی و پیشرفت و رفاه ملی ادامه یابد.

مردم به‌واقع کار را به شایستگی تمام کردند و همه سیاست‌مداران و مسئولان را مرهون و مدیون آگاهی، مسئولیت‌‌شناسی و زمان آگاهی خود ساختند. ایرانیان عزیز، زنان و مردان، دختران و پسران، از دورترین و محروم‌ترین روستاها و شهرها تا جای‌جای جهان حماسه آفریدند و به‌رغم همه کاستی‌ها و تنگناها به میدان آمدند و زیباترین صحنه‌های اعتماد را به نظام، اعتماد به خود و اعتماد به رییس محترم جمهور و دولت او به نمایش نهادند. از این پس همه ما در این صبح امیدی که دمیده‌ موظف هستیم تا این تحول را به درستی ببینیم و با نگاهی نو، مسئولیتی نو و اراده‌ای نو، قدردان حماسه حماسه‌آفرینان باشیم و در راه پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات به حق این ملت قدم برداریم.

اکنون روز بعد از انتخابات است، به‌جای رقابت‌ها زمان رفاقت‌ها فرا رسیده است. رییس‌جمهور اینک رییس‌جمهور همه است و باید در شنیدن صدای همه آنان‌که به او رأی ‌دادند به ویژه رای اولی‌ها و همه آنان که رأی ندادند و حتی‌ همه آنان که در انتخابات حضور نیافتند مشترکاً تلاش کنیم.

روزی دیگر و مرحله‌ای دیگر آغاز شده است،‌ روز تفاهم ملی، روز گفت‌وگوی ملی و روز مشارکت و همکاری ملی برای برداشتن گام‌های بلندتر به‌سوی توسعه همه‌جانبه کشور است. من به سهم خود راهگشایی‌های رهبر معظم انقلاب، حضور مؤثر همه جریان‌های سیاسی و شخصیت‌ها و نخبگان ملی به ویژه حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و همه بزرگان کشور را در این مقطع صادقانه سپاس می‌گویم. امید دارم به یمن این نقش‌آفرینی تاریخی ملت، دولت آینده بتواند با تحرک بیشتر پاسخگوی همه خواسته‌های جامعه جدید ایرانی باشد.

اسحاق جهانگیری

معاون‌اول رییس‌جمهور

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید