رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس: نباید دانش‌آموزان متکی به تئوری‌ها و حافظه باشند

    کد خبر :198042

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا جایی که ممکن هست نباید دانش‌آموزان را تک‌بعدی بار بیاوریم که صرفا متکی به تئوری‌ها و حافظه باشند بلکه باید سعی کنیم دانش‌آموز در پایان دوره تحصیلی بتواند گلیم خود را از آب دربیاورد.

به گزارش ایسنا، محمد بیرانوندی در حاشیه سفر به استان هرمزگان و بازدید از شهرستان بندرلنگه، تصریح کرد: عمده کار مدیریت را نباید در این مدارس نادیده گرفت و بدون تردید مسئولان در انتخاب مدارس جانب عدالت را رعایت کرده و ما را هم به مدارس خوب و هم کمتر برخوردار این بنادر بردند.

وی اضافه کرد: در برخی ازمدارس مورد بازدید، مشکلاتی نیز وجود دارد که انتظار می‌رود با حمایت فرماندار، شورای‌شهر و وزارتخانه نسبت به رفع‌مشکلات آن‌ها که خارج از حیطه آموزش و پرورش است اقدام شود.
بیرانوندی خاطرنشان کرد: مدرسه‌ای بازدید شد که 43 نفر تراکم دانش‌آموزی آن بود بنابراین نیازمند صدور مجوز دو نوبته است و ضروری است کار احداث فضاهای در حال ساخت با سرعت بیشتری انجام شود.
وی گفت: اگر رشته‌های تحصیلی در مناطق جنوبی کشور در حوزه دریا باشد می‌تواند به رونق اقتصادی و اشتغال این منطقه کمک شایانی کند، اگر یک فرد تحصیل‌کرده این بنادر در رشته مرتبط با دریا کار کند این کار به صورت حرفه‌ای دنبال خواهد شد .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید