نخستین محافظ نمایشگر گوشی های خمیده توسط شرکت Zagg تولید شد

    کد خبر :197576

نخستین محافظ نمایشگر گوشی های خمیده توسط شرکت Zagg تولید شد. این قاب که فعلا مختص گوشی های سری گلسی اس 8 و گلکسی نوت 9 سامسونگ تولید می‌شود، 50 دلار قیمت دارد.

از دیدگاه من دو نوع افراد وجود دارد وقتی به موضوع محافظ نمایشگر بر روی گوشی ها می‌آییم. برخی از ما به فکر خط و خش افتادن بر روی دیوایسمان نیستیم اما برخی از هر ابزاری، هر روز استفاده می‌کنند تا از گوشی خود در برابر حادثه‌های احتمالی محافظت کنند. بسیاری از ما نمی‌خواهیم هزینه‌ی زیادی برای محافظت از گوشی خود کنیم، اما طی چند سال اخیر به قدری قیمت گوشی های هوشمند بالا رفته است که یکی از ضروری‌ترین خریدها پس از خود گوشی، خرید یک محافظ برای نمایشگر آن است.

اما سازندگان محافظ نمایشگر بر روی موج در حال افزایش دستگاه هایی با نمایشگر منحنی نظیر گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال سوار نشده‌اند. به نظر می‌رسد که محافظ نمایشگر گوشی های خمیده به سختی تولید می‌شود. برخی از این قاب‌ها در لبه‌ها چسبندگی خوبی به نمایشگر ندارند که در نتیجه عدم پذیرش حساسیت لمسی را در پیش دارد. برخی دیگر نیز سعی می‌کنند تمام صفحه را در بر گیرند، اما در نهایت هاله زشتی در اطراف محیط بیرونی نمایشگر به وجود می‌آورند تا خیلی زود دل شما را بزند. البته آیفون ایکس این مسئله را به همراه ندارد، چرا که به معنای واقعی منحنی نیست.

آیا می‌خواهید بدانید که چقدر این مشکل جدی است و به سختی قابل حل خواهد بود؟ بهترین محافظ های نمایشگر برای گلکسی اس 8 و نوت 8 سامسونگ نیاز به چسب شیشه LOCA خواهند داشت و سپس از نور UV استفاده می‌کند تا همه چیز خوب به نظر برسد.

اکنون، پس از 2 بار تلاش ناموفقیت‌ آمیز توسط شرکت Zagg، بار دیگر آن‌ها بازگشته‌اند و با حضور در نمایشگاه CES 2018 از نخستین نسخه تجاری محافظ نمایشگر گوشی های خمیده خود پرده برداری کرده‌اند. نام این محافظ InvisibleShield Glass Curve Elite است که در کل سطح شیشه‌ای صفحه توسط یک چسب مبتنی بر ژل خواهد چسبید. بنابراین خیال شما راحت است که هیچ نقطه‌ای از نمایشگر حساسیت لمس خود را از دست نمی‌دهد. در اینجا دیگر هیچ لامپ UV نیز نیاز نیست تا محافظ را به شیشه بچسبانیم. به هین خاطر است که Zagg می‌گوید این چسبنده‌ترین محافظ نمایشگر گوشی های خمیده در سراسر جهان است. البته نگران نباشید، هر زمانی که اقدام کنید می‌توانید آن را از روی صفحه گوشی خود حذف کنید.

من در نمایشگاه CES لاس وگاس موفق شدم یک نمونه اولیه آن را بر روی یک گلکسی نوت 8 ببینم که بی عیب و نقص به نظر می‌رسید. در حال حاضر قرار است کمپانی Zagg این قاب را مختص گوشی های گلکسی اس 8،‌ اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 به تولید برساند. از آنجایی که این تلفن‌ها از محبوبیت زیادی برخوردارند و در تعداد زیادی نیز فروخته خواهند شد می‌تواند اتخاذ چنین تصمیمی عقلانی باشد. حال باید دید که آیا این قاب برای سایر گوشی های خمیده بازار نظیر پیکسل گوگل جدید نیز به تولید خواهد رسید یا خیر!

اگر شما هم قصد خریداری این قاب را دارید، باید هزینه‌ی 50 دلاری را متحمل شوید!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید