سرانجام کاشی‌های سقفی خورشیدی شرکت تسلا به مرحله تولید رسید‌ند

    کد خبر :197385

شرکت تسلا از ماه می سال قبل (۲۰۱۷) اقدام به دریافت پیش سفارش کاشی‌های سقفی خورشیدی خود کرده ‌بود. مشتریان علاقه‌مند نیز با سپردن یک وثیقه ۱۰۰۰ دلاری سفارش خود را ثبت می‌کردند و از تابستان سال گذشته نیز نصب این کاشی‌های خورشیدی در ایالات متحده آغاز گشت اما ادامه آن به تعویق افتاد.

با این حال به نظر می‌رسد شرکت تسلا توانسته موضوعاتی که سبب این تاخیر شده بودند را مرتفع نماید زیرا سرانجام کار تولید این کاشی‌ها از سر گرفته شده است. تسلا اعلام کرده است که تولید کاشی‌های سقفی خورشیدی خود را با کیفیت عالی در مجموعه صنعتی منطقه بوفالو نیویورک شروع کرده و هم اکنون در حال رسیدگی به منازل مشتریانی است که در سال گذشته مبلغ ۱۰۰۰ دلاری وثیقه را پرداخت کرده بودند.

این کاشی‌های سقفی قادر به تولید برق هستند، بنابراین نیاز به استفاده از پنل‌های خورشیدی مرسوم را کاهش می‌دهند. طبق گفته آنها با استفاده از این کاشی‌های خورشیدی در مقایسه با کاشی‌های معمولی و پنل‌های خورشیدی، ۱۵درصد در هزینه‌ها صرفه جویی خواهد شد. این عدد از نسبت هزینه ۲۱.۸۵ دلار برای کاشی‌های خورشیدی در هر فوت مربع با مقایسه رقم ۲۴.۵۰ دلار برای کاشی‌های معمولی و پنل‌های خورشیدی محاسبه شده است.

پوششی که این کاشی‌ها ایجاد می‌کنند به حدی مشابه کاشی‌های معمولی است که شما قادر به تشخیص تفاوت آنها نخواهید بود و نکته دیگر این است که لازم نیست تمامی آنها قادر به تولید برق باشند بلکه خود مشتری بسته به نیاز و سلیقه با استفاده از ابزار آنلاین تسلا می‌تواند درصد کاشی‌های تولید کننده برق خورشیدی را مشخص کند. البته حداکثر میزانی که می‌توانند تعیین کنند نباید از ۷۰درصد بیشتر باشد و بدون شک می‌توان گفت، با انتخاب درصد بیشتر از کاشی‌های خورشیدی هزینه نهایی نیز برای مشتریان افزایش خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید