تعامل مثبت با سرمایه‌گذاران برای رشداقتصادی

    کد خبر :19673

سعید شیرکوند استاد دانشگاه تهران گفت: مهم‌ترین اولویت دولت دوازدهم، بازنگری کوتاه در راه طی شده چهار سال گذشته و برنامه‌ی دقیق و متناسب با واقعیت برای ادامه روند گذشته و غلبه بر موانع اصلی توسعه اقتصادی کشور است.

سعید شیرکوند درباره اولویت‌های اقتصادی دولت دوازدهم اظهار داشت: به دلیل آنکه دولت دوازدهم در امتداد دولت یازدهم شکل گرفته، برای این دولت زیرساخت‌های لازم و بسیاری از الزامات تحقق برنامه‌های او فراهم شده است.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت این دولت در عرصه اقتصاد، بازنگری کوتاه در راه طی شده چهار سال گذشته و برنامه‌ریزی دقیق و متناسب با واقعیت برای ادامه روند گذشته و غلبه بر موانع اصلی توسعه اقتصادی کشور است.

معاون اقتصادی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم غول تورم مهار شد و بنابراین دولت باید با توجه به فضای کسب‌وکار مناسب که نشان‌دهنده ثبات اقتصادی و ثبات در برنامه‌ها است، شرایط بهتری برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و به دنبال آن، افزایش تولید و درآمد در اقتصاد کشور باشد.

شیرکوند عنوان کرد: به نظر می‌رسد با آرای بسیار خوبی که ملت ایران به دولت تدبیر و امید دادند، رای اعتماد لازم به رییس دولت برای ادامه سیاست‌های کلی او داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، دولت دوازدهم باید با تکیه بر این رای اعتماد، تعامل مثبت، موثر و سازنده خود را با سرمایه‌گذاران داخلی و سرمایه‌گذاران خارجی به عمل آورده تا با تکیه بر به‌کارگیری این سرمایه‌های اقتصادی و فنی، شرایط رشد اقتصادی و اشتغال هر چه بیشتر را فراهم کنند.

ی دقیق و متناسب با واقعیت برای ادامه روند گذشته و غلبه بر موانع اصلی توسعه اقتصادی کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید