جلالی: نوسان پیکان در نتیجه‌گیری به خاطر بی‌دقتی بازیکنان است/کیفیتمان خوب است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۱۶
    کد خبر :196467

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر نمی‌توانیم نوسان نتیجه گیری را کم کنیم به دلیل عدم دقت بازیکنان است که بخش اعظم آن هم متوجه من است.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود اظهار داشت: با وجود نوسان در نتیجه‌گیری در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و روند بازی‌مان نوسان زیادی ندارد. اگر نمی‌توانیم نوسان نتیجه گیری را کم کنیم به دلیل عدم دقت بازیکنان است که بخش اعظم آن هم متوجه من است، سعی کردیم تیم را در نقل و انتقالات ترمیم کنیم و در آینده این سطح نوسان را به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم پیکان نوسان دارد و بعد از ۷ پیروزی ۷ بازی است که به پیروزی دست پیدا کند، اظهار داشت: ما در دور برگشت ۳ بازی انجام دادیم، بازی با پدیده، پارس جنوبی و ذوب‌آهن، در این بازی‌ها کمترین حقمان این بود که با یک گل پیروز شویم چون واقعاً بچه‌ها خوب بازی کردند، مثلاً مقابل ذوب‌آهن خیلی عالی بازی کردیم، از نظر بازی نوسانمان کم است، کیفیت بازی‌هایمان خوب است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد حضور علی کریمی در تیم سپیدرود و اینکه این مسئله می‌تواند برای تیم پیکان شرایط سخت‌تری را رقم بزند، گفت: مسابقات همیشه این حکایت‌ها را دارد، گاهی اوقات با تیمی بازی داریم که می‌خواهد از بحران خارج شود، گاهی اوقات حریف شرایط خوبی دارد، اینها تحولات بازی است، من سعی می‌کنم به این مسائل خیلی توجه نکنم.

به گزارش  فارس، جلالی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم اما چند بازیکن ما مصدوم هستند، آقاخان هم به بازی فردا می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید