بیمه‌شدگان مراقب کلاهبرداران باشند

تامین اجتماعی «کارت طلایی» یا «کارت سلامت» صادر نمی‌کند

    کد خبر :195626

خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی تنها با ارائه کارت ملی توسط بیمه شدگان و مستمری بگیران در مراکز ملکی و با دفترچه تامین درمان در مراکز غیرملکی ارائه می شود.

به گزارش ایسنا، امیرعباس تقی پور با اشاره به اینکه این سازمان به هیچ عنوان کارت طلایی یا کارت سلامت تامین اجتماعی صادر نمی کند، تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به درب منازل بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم برای دریافت وجه به منظور صادر کردن اینگونه کارتها، نداشته و نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه بر اساس گزارش های مردمی، تماس های زیادی با جمعی از بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان گرفته شده که برای دریافت کارت طلایی یا کارت سلامت تامین اجتماعی، پرداخت مبالغی بین ٢٠٠ تا ٤٠٠ هزار تومان، الزامی است، افزود: متاسفانه در برخی موارد به مستمری بگیران گفته شده است که اگر این مبالغ را پرداخت نکنند، حقوق ماهیانه شان قطع خواهد شد که این موضوع نیز به هیچ عنوان صحت ندارد.
مشاورمدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: اخبار این سازمان، روزانه از طریق سایت رسمی به نشانی www.tamin.ir و رسانه های معتبر کشور منتشر می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تقی پور خطاب به بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره ١٤٢٠ آماده پاسخگویی به بیمه شدگان و مستمری بگیران است.
گفتنی است؛ مراکز ملکی، به مراکز درمانی اطلاق می شود که مالکیت کامل آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و خدمات درمانی در این مراکز به طور کاملا رایگان انجام می شود و مراکز غیر ملکی به مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان اطلاق می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید