اسماعیلی: حضور من در برق شیراز توافق مسئولان باشگاه با نساجی بوده است/کارت چند بازیکن جدید ما صادر نشد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
    کد خبر :195018

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز گفت: حضور من در برق شیراز عجیب نیست و این توافق مسئولان دو باشگاه برق و نساجی است.

اسماعیل اسماعیلی در مورد تساوی صفر بر صفر برق جدید شیراز مقابل ملوان بندر انزلی، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. با توجه به اینکه ۶ بازیکن اصلی از تیم جدا شده بودند بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند، ما نتوانستیم در نیم فصل بازیکنان جدیدی جذب کنیم، البته منظورم این است که چند بازیکن جذب کردیم اما به دلیل صادر نشدن کارت آنها در این بازی، نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت:‌ ما در این بازی از بازیکنان قدیمی که در نیم فصل اول بازی کرده بودند، استفاده کردیم، همرا با چند بازیکن زیر ۱۸ ساله که واقعا همگی آنها عملکرد خوبی داشتند،ما در نیمه اول می‌توانستیم دو گل بزنیم و کار را تمام کنیم که متاسفانه به دلیل نداشتن تمرکز کافی بازیکنانم این موقعیتها را از دست دادیم در نیمه دوم هم به همین نحو بودیم و نتوانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم برق جدید در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چگونه شما از نساجی به برق آمده و سرمربی این تیم مهابادی به نساجی پیوست، گفت: این موضوع اتفاق عجیبی نیست، توافقی بوده بین مدیران باشگاه‌های نساجی و برق شد و از جزییات آن اطلاعی ندارم. قبل از ورود من ۳ بازیکن اصلی و از زمان حضور در برق ۳ بازیکن دیگر به نساجی پیوستند. وقتی ۶ بازیکن اصلی که از یک تیم کم شود، مسلم است که کار را برای ادامه سخت می‌شود.

وی گفت: هدف اصلی باشگاه از ابتدا شروع فصل صعود به لیگ برتر بوده اما با توجه به اتفاقها و مشکلات مالی که به وجود آمده کار را سخت کرد اما ناامید نیستیم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم، اما باید واقع‌بینانه فکر کنیم، صعود به لیگ برتر مشکل و کار بسیار سخت است. صعود به لیگ برتر، زمین تمرین، مسابقه و تدارکات کافی و… می‌خواهد.

سرمربی تیم برق جدید در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه این روزها شایعه است از زمان جدایی مهابادی چندین بازیکن برق به نساجی رفته اند و ظاهرا مدیرعامل باشگاه برق پول خوبی گرفته است، اظهار داشت: اولاً این موضوع صحت ندارد و شما می‌توانید در رابطه با این موضوع از صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی سؤال کنید. در ثانی اگر باشگاه برق پولی هم بابت انتقال بازیکنان و سرمربی خود از نساجی گرفته باشد، مشکلی ندارد و حق قانونی آنهاست باشگاه برق یک باشگاه خصوصی است. شما می دانید که یک باشگاه سالیانه چندین میلیون باید هزینه کند، تا جایی که من اطلاع دارم کل مبلغی را که باشگاه برق از نساجی گرفته، ۸۰ میلیون تومان بوده که از این مبلغ ۳۰ میلیون تومان آن توسط بشاگردی جهت رضایت‌نامه به باشگاه پرداخت شده و ۵۰ میلیون تومان هم از طریق نساجی به باشگاه برق پرداخت شده است. پس این مبلغ رقمی نیست که بخواهیم در موردش صحبتی کنیم.

به گزارش فارس ، وی در پایان گفت: جا دارد از مسئولان استان و تماشاگران تیم برق و مردم خوب شیراز بابت حضور و حمایت خود از تیم برق تشکر کنم و همچنین درخواستی از مسئولان استان دارم که حداقل نگاهی به این تیم بکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید