عبداللهی:فکر نمی‌کنم محرومیت جباروف ربطی به برانکو داشته باشد/ این بازیکن صادق است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۰۸
    کد خبر :195014

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: جباروف آدم صادقی است و در آن صحنه قصد داشت توپ را بزند، محرومیت او فکر نمی کنم ربطی به صحبت های برانکو داشته باشد.

جلسه کمیته انضباطی جباروف بازیکن استقلال در فدراسیون در حال برگزاری است و در این جلسه رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه هم حضور دارد. نصرالله عبداللهی هم که در این نشست حضور داشت زودتر از اتمام جلسه از فدراسیون خارج شد و در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر نفراتی که دعوت شدند در جلسه حضور دارند، باید بگویم که تمام مدارک‌های لازم از جمله فیلم بازی به مسئول کمیته انضباطی ارائه شده، طبق قانون من نباید در جلسه حضور داشته باشم، کسانی که مسئول هستند باید به همراه جباروف در این جلسه باشند اما آمدم تا در خصوص جباروف توضیحاتی را به مسئولین بدهم و گفتم جباروف انسان بسیار صادقی است و در این صحنه به دنبال توپ بود که این اتفاق افتاد، امیدوارم تصمیم‌گیری هرچه زودتر گرفته شود و تکلیف بازیکن استقلال مشخص شود.

وی در ادامه تأکید کرد: هنوز رأی اعلام نشده، اینکه می‌گویند ۳۰ روز جباروف محروم است صحت ندارد باید منتظر اعلام رأی مسئولین کمیته انضباطی باشیم.

به گزارش فارس، عبداللهی در پایان در خصوص اینکه آیا فشار برانکو و صحبت‌هایی که جباروف در برنامه ۹۰ کرد در محرومیت جباروف تأثیرگذار است یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم چنین صحبت‌هایی صحت داشته باشد، ما کار خودمان را انجام می‌دهیم به هر حال یک اتفاق بود و فکر نمی‌کنم ربطی به این موضوع داشته باشد. فعلاً نمی‌شود راجع به این رأی صحبت کرد باید منتظر باشیم و ببینیم که مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید