مسابقات قرعه کشی شد/ نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴
    کد خبر :194952

نمایندگان کشورمان حاضر در تیم غرب آسیا حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی سطح 2 آسیا شناختند.‌

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی تنیسورهای کشورمان رقابت های تنیس قهرمانی سطح 2 آسیا در رده سنی زیر 13 سال را از فردا ( 19 دی ماه) آغاز می‌کنند.

با انجام مراسم قرعه کشی جدول اصلی بازیها و در بخش پسران، یونس طلاور با قرعه استراحت روبرو شد و آریو جوادی به مصاف دین ویت از ویتنام می‌رود. در بخش دختران نیز مشکات الزهراء صفی تنها نماینده کشورمان در بخش در راند نخست استراحت خواهد داشت.

در پایان این رقابت‌ها و در بخش پسران، یونس طلاور و آریو جوادی از ایران، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا معرفی شدند.

تیم تنیس غرب آسیا به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان، برونئی، کامبوج، کره جنوبی، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا رده سنی زیر 14 سال شرکت می‌کند.

این رقابت ها از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می‌شود و برترین‌ها جواز حضور در رقابت‌های سطح یک آسیا را کسب می‌کنند.

سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سیدامیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه از ایران است و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید