اعتراض به مشکلات اقتصادی باید در چارچوب قانون انجام شود

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ۸:۰۹
    کد خبر :194328

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی در برابر توطئه دشمنان تاکید کرد.

شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگونه اعتراض به مشکلات اقتصادی باید در چارچوب‌ها و مکانیسم قانونی دنبال شود، گفت: متاسفانه در اتفاقات اخیر اعتراضات خیابانی از کنترل مردم خارج و در اختیار تلگرام گردانان درآمد.

وی افزود: در اتفاقات اخیر اکثر تلگرام گردانان حتی در داخل کشور حضور نداشتند و از بیرون مرزها نا‌آرامی‌ها را هدایت می‌کردند البته دربین هدایت کنندگان صفحات مجازی به وضوح می‌توان رد پایان سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و دشمنان قسم خورده ملت ایران از جمله منافقین را مشاهده کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وظیفه حتمی ما مسئولین در مجلس و دولت شنیدن صدای اعتراضات به حق مردم و حل این مشکلات در کمترین زمان ممکن است در عین حال مردم ما نیز باید دقت داشته باشند که کشور در چه شرایط حساس منطقه‌ای، سیاسی و اقتصادی قرار دارد و دشمنان ما از هر فرصتی استفاده خواهند کرد تا اتحاد ملی و امنیت کشور را برهم بزنند.

برزگر با اشاره به شکست آمریکا در جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل که به درخواست این کشور و به منظور حمایت از ناآرامی‌های ایران تشکیل شده بود، خاطر نشان کرد‌: اگر آمریکا واقعا به فکر مشکلات اقتصادی در کشور بوده و همواره به بهانه حمایت از حقوق بشر در مسائل داخلی ما دخالت می‌کند چرا در این چند دهه اخیر سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی را به مردم ایران تحمیل کرده است.

در گفت‌وگو با تسنیم نماینده مردم سلماس حضور پرشور مردم در محکومیت اغتشاشات هفته گذشته در برخی شهرهای کشور را ستود و گفت: مردم ایران با حضور بی‌نظیر خود ثابت کردند به خوبی بر این موضوع واقف هستند که دشمنان ایران هیچگاه نگران مشکلات اقصادی آنها نبوده و تنها هدف آنها ایجاد اختلاف و چند دستگی و در نهایت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید