حضور رکابزنان ایران در کاپ جهانی بلاروس لغو شد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۵۰
    کد خبر :194281

فدراسیون دوچرخه‌سواری اعزام رکابزنان سرعتی به کاپ جهانی بلاروس را لغو کرد.

محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: ما دعوت نامه حضور تیم در کاپ جهانی بلاروس را هم دریافت کردیم اما در نهایت با مشورتی که با سرمربی تیم سرعت گرفتیم در اعزام تیم به این رقابتها تجدید نظر کردیم.

وی افزود: علت تصمیم ما به این خاطر بوده که با توجه به حضور تیم ملی در اردوی مالزی لزومی بر شرکت در این رقابتها نمی باشد. در کاپ بلاروس تنها چند نفر ورزشکار سرعتی شرکت می کنند اما در اردوی مالزی می توانیم تمام تیم را شرکت دهیم. از آن سو باید رکابزنان اعزامی با آمادگی نسبی به بلاروس رفته و دوباره به ایران می آمدند و قطعا حضورشان در اردوی تدارکاتی پیست در محل برگزاری رقابتهای آسیایی منطقی تر به نظر می رسید.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان ادامه داد: مطمئنا در این اردوی دو هفته ای بانوان هم شرکت خواهند داشت. اینکه در نهایت چه تعداد ورزشکار زودتر به این اردو بروند هنوز مشخص نیست و باید منتظر روند عملکرد آنها در اردوهای داخلی و نظر سرمربی تیم ملی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوهای تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش های امید، جوانان، بزرگسالان و بانوان در شهرهای کیش، اهواز و تهران پیگیری خواهد شد. مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا بهمن ماه در بخش جاده(میانمار) و پیست(مالزی) برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید