ترامپ در عربستان غذای حلال می خورد

    کد خبر :19417

به ترامپ در ضیافت شامی که به افتخار وی در عربستان برگزار می شود، غذای حلال داده می شود.

روزنامه ایندیپندنت انگلیس در گزارشی نوشت: عربستان سعودی به افتخار سفر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به این کشور ضیافت شامی را برگزار می کند و در این ضیافت شام علاوه بر غذاهای سنتی عربستان سعودی غذای مورد علاقه ترامپ یعنی استیک به همراه کچاپ است همه گوشت هایی که مورد استفاده قرار می گیرد به شیوه حلال و بر اساس شریعت اسلامی ذبح شده اند.

روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت: برنامه سفری اخیر ترامپ شلوغ است. وی پس از ترک آمریکا در روز جمعه با استفاده از هواپیمای ریاست جمهوری Air Force One به عربستان می رود و از آن جا به سرزمین های اشغالی و پس از آن به واتیکان می رود.

ترامپ همچنین در پایان سفرش در دو نشست سران در بروکسل و سیسیل مشارکت می کند و در این دو جا در نشست های سرانی شرکت می کند که پر از پروتکل های جدی و سخت است که از رهبران می خواهد در نشست های عمومی خسته کننده با حضور همه هیأت ها شرکت کنند.

ترامپ چندی پیش اعلام کرده بود که در نخستین سفر خارجی به چندین کشور سفر می کند که از جمله آنها عربستان سعودی است وی همچنین گفت که به سرزمین های اشغالی نیز سفر می کند، و قصد دارد به طور مستقیم وارد دیپلماسی پیچیده خاورمیانه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید