پایان اما و اگرها در مورد افزایش قیمت نان

    کد خبر :193539

در حالی که افزایش قیمت نان می رفت که اجرایی شود ، این امر اتفاق نیفتاد تا تصمیمات جدیدی در این زمینه اتخاد شود. بالاخره پس از کش‌‌و‌قوس‌های فراوان درمورد تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت نان، روز گذشته رئیس اتاق اصناف ایران، آخرین برنامه‌ها را برای قیمت نان در سال‌جاری اعلام کرد.

چندی پیش در کارگروه تنظیم بازار، مجوزی برای افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان داده و قرار شد از اول آذرماه امسال، قیمت‌های جدید در نانوایی‌های دولتی‌پز اعمال شود.

اما در همان روز رئیس‌جمهوری دستور داد که این مصوبه اجرا نشود و قیمت نان هیچ تغییری نکند. حال علی فاضلی در گفت‌وگو با «ایسنا» از تصمیم برای عدم افزایش قیمت نان خبر می‌دهد. فاضلی در این خصوص اظهار کرد: قیمت نان هیچ‌گونه افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش اقتصادنیوز ،وی افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت نان، پیشنهاد ما این بود که شاهد افزایش قیمت حامل‌های انرژی نباشیم و قیمت حامل‌های انرژی همچون سال ۱۳۹۳ باقی بماند. فاضلی در ادامه گفت: همچنین پیشنهاد شد که حداقل حق بیمه کارفرمایان، تا سقف پنج کارگر اعمال شود تا به این ترتیب بخشی از مشکلات این صنف برطرف شود.

رئیس اتاق اصناف کشور همچنین در پاسخ به این سوال که از سوی دولت وعده همکاری در این زمینه داده شده است، توضیح داد: هنوز مسوولان در این زمینه پاسخی نداده‌اند، اما پیشنهادمان را طی نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهوری ارسال کرده‌ایم که امیدواریم این پیشنهادها مورد توجه قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید