خرید قایق هایی به ارزش ۱۲۰ هزار دلار برای روئینگ ایران

  • آرشیو
  • شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۰۳
    کد خبر :192891

رئیس فدراسیون قایقرانی از خرید قایق روئینگ بعد از سالها خبر داد و گفت: ۳۶ فروند قایق روئینگ به ارزش ۱۲۰ هزار دلار در حال خرید است.

به گزارش مهر، مدتی پیش مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران به دنبال دعوت تنها ۶ پاروزن مرد به اردوهای تیم ملی یکی از دلایل عدم حضور قایقران بیشتر را نبود قایق و تجهیزات عنوان کرد. از آن سو اوایل فصل پاییز به دلیل یک طوفان در منطقه زنجان، بخش عمده ای از قایق های کمپ روئینگ شکسته و غیر قابل استفاده گردید. فدراسیون قایقرانی البته قبل از شکسته شدن این تجهیزات و برپایی اردوی تیم ملی به دنبال تامین قایق برای اردوها و کمپ های تیم بود. به گفته رئیس فدراسیون این قایق ها خریداری شده است.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر که فدراسیون قایقرانی در حال خرید قایق روئینگ است، گفت: یکی از برنامه های سفر ما به چین بازدید از مراحل ساخت قایق هایی که در حال خرید از شرکت مربوطه هستیم بود.

وی افزود: ۳۶ فروند قایق روئینگ به ارزش ۱۲۰ هزار دلار از این شرکت خریداری شده و به زودی نیز مراحل ورود آن به ایران طی خواهد شد. این قایق ها بعد از سالها خریداری شده است. قبل از این تعدادی قایق نیز در زمان سرپرستی اسبقیان خریداری شده بود اما تعداد آن محدود و کم بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه مربی تیم ملی یکی از دلایل دعوت تنها ۶ پاروزن به اردوی روئینگ را نبود قایق عنوان کرده است، آیا نبود قایق کافی اردوها را مختل کرده است، نیز گفت: این درست نیست. اعزام تیم ملی قایقرانی به بازیهای آسیایی مربوط به کمیته است و بر همین اساس قرار است تیمی کیفی راهی رقابتها شود. قرار است با نفرات و موادی که شانس بیشتری برای کسب مدال دارند در این رقابتها حاضر شویم. به همین دلیل هم سرمایه گذاری بیشتری روی موادی که شانس مدال دارند انجام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید