آرای روحانی از مرز ۲۲ میلیون رای گذشت

    کد خبر :19284

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: : بر اساس آمار تطبیقی تا این لحظه از میان ۴۰ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۲۹ رای، و ۳۸ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۷۰ رای، روحانی در مجموع ۲۲ میلیون ۲۲ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۴۶۸ رای، رییسی ۱۵ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۹۴ رای، میرسلیم ۴۵۵ هزار و ۲۱۱ رای و هاشمی طبا ۲۱۰ هزار و ۵۹۷ رای را به خود اختصاص دادند.

علی اصغر احمدی رییس ستاد انتخابات کشور در حضور خبرنگاران گفت: همان طور که رهبری گفتند پیروز واقعی ملت ایران است که علیرغم همه تبلیغات و تضارب آرا دست به دست هم می‌دهند و برای ساخت این کشور و حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی در برابر دشمنان خواهند ایستاد بنده بخش دوم آرای قرائت شده را اعلام می‌کنم.

او افزود: بر اساس آمار تطبیقی تا این لحظه از میان ۴۰ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۲۹ رای، و ۳۸ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۷۰ رای،  روحانی در مجموع ۲۲ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۴۶۸ رای،  رییسی ۱۵ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۹۴ رای،  میرسلیم ۴۵۵ هزار و ۲۱۱ رای و هاشمی طبا ۲۱۰ هزار و ۵۹۷ رای را به خود اختصاص دادند.

احمدی تاکید کرد: تعدادی از صندوق‌هایی که باید تطبیق داده می‌شد، کارش به پایان می‌رسد نتیجه تقریبا مشخص است و روند مشخص. آقای رحمانی‌فضلی ان‌شاالله برای ساعت دو در خدمت شما خواهند بود و نتیجه نهایی را به استحضار ملت می رسانند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید