۲ موشک زلزال به هدف اصابت کرده است

    کد خبر :192619

یکی از رهبران انصارالله یمن با اشاره به اصابت ۲ موشک شلیک شده یمنی ها به مواضع نظامیان سعودی در جیزان از غافلگیری های زیادی که در انتظار متجاوزان سعودی است، خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از النشره، علی العمرانی از رهبران انصارالله یمن اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی دو موشک زلزال ۲ به مواضع نظامیان سعودی در جیزان شلیک کردند که با دقت به اهداف خود اصابت کرده است.

وی افزود: سامانه دفاع هوایی سعودی در رهگیری موشکها که با دقت به اهداف خود اصابت کردند ناکام مانده است هر چند که یکی از سخنگویان ائتلاف نظامی سعودی اعلام کرده است که یکی از موشکها رهگیری شده است.

العمرانی تاکید کرد: مرحله آتی شامل غافلگیری های بیشتری برای عربستان و تعدادی از کشورهای عضو ائتلاف عربی که با حمایت آمریکا علیه ملت یمن می جنگند، خواهد بود و در راس این کشورها امارات قرار دارد.

وی اظهار داشت: ملت یمن توان مقاومت را دارد و هنوز ابزار غافلگیر کننده زیادی برای میدان جنگ دارد و این با وجود اقدامات و جنایات ائتلاف عربی ضد یمن و دهها و چه بسا صدها نفری است که در حملات روزانه این ائتلاف شهید می شوند.

شایان ذکر است که یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو موشک زلزال ۲ به مواضع نظامیان سعودی در جیزان شلیک کرده است که بر اثر آن شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید