مهم‌ترین مانع سر راه کسب‌وکار چیست؟

    کد خبر :192229

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: دشواری تامین مالی از سوی بانک‌ها مهمترین مانع کسب و کاز از دیدگاه فعالان بخش خصوصی است.

حسین سلاحورزی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: باید در ایران سالانه ۱۰ پله بهبود رتبه سهولت کسب و کار داشته باشیم اما در سال جاری در رتبه بندی جهانی با نزول چهار رتبه‌ای مواجه شدیم.

وی ادامه داد: در دنیا موسسات متعددی هستند که در زمینه سهولت کسب و کار فعالیت می‌کنند و در آخرین بررسی‌های صورت گرفته، دشواری تامین مالی از سوی بانک‌ها به عنوان مهمترین مانع کسب و کار از دیدگاه فعالان بخش خصوصی بوده است.

به گزارش ایسنا، سلاحورزی افزود: وضعیت کسب و کار خوب نیست و استان‌های خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و لرستان به مراتب اوضاع بدتری دارند.

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: تشکل‌های اقتصادی سراسری می‌توانند درخواست‌های خود را برای اصلاح دستورالعمل‌های محل کسب و کار اعلام کنند و این موضوع می‌تواند در شورای گفت‌وگو بررسی و اجرایی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دبیرخانه طرح توسعه زاگرس میانی تشکیل‌ می‌شود، گفت: پیرو جلسات گذشته، مقرر شد ساماندهی ورودی جنوبی شهر خرم‌آباد انجام شود که تقسیم وظایفی در این راستا صورت گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید