آمریکا و عربستان کمپینی به نام گرانی تشکیل دادند

    کد خبر :192044

دادستان کل کشور یادآور شد: آمریکا و عربستان با هزینه های خود کمپینی به نام گرانی تشکیل دادند که در آن عده ای توطئه گر و منافق و سلطنت طلب دیده می شوند.
دادستان کل کشوربا بیان اینکه حوزویان نقش مهم و اثر گذاری در رفع آسیب‌های اجتماعی دارند، عنوان کرد:یکی از این آسیب های جدی، فضای مجازی است که مانند چاقوی دو لبه عمل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری امروز در همایش مطالبات رهبری با محوریت راهکارهای تبلیغی فرهنگی در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در دارالشفای قم عنوان کرد: رسالت مهم حوزه گسترش و توسعه مکارم اخلاق در جامعه می باشد.

دادستان کل کشور افزود: اگر حوزه نتواند وارد مباحث اخلاقی و گسترش مکارم اخلاقی در جامعه شود بیگانگان و دشمنان وارد عمل می شوند و جامعه دچار لطمات زیادی خواهد شد.

وی تاکید کرد: حوزویان نقش مهم و اثر گذاری در رفع آسیب های جدی اجتماعی دارند یکی از این آسیب های جدی، فضای مجازی است که مانند چاقوی دو لبه عمل می کند.

منتظری بیان کرد: فضای مجازی امروز اخلاق و ارزش های دینی را مورد هدف قرار داده است و نباید از خطرات و تهدیدات آن غفلت ورزید.

وی بیان کرد: یکی دیگر از آسیب های جدی در جامعه مساله اعتیاد است به طوری که ریشه بسیاری از معضلات مانند طلاق و حاشیه نشینی مساله اعتیاد می باشد و باید در این باره راهکاری مناسب اندیشید.

دادستان کل کشور یادآور شد: اگر حوزه طبق نیازهای روز جامعه حرکت کند چه بسا آسیب های اجتماعی را از میان خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: اندیشه و تفکر جوانان در معرض آسیب ها قرار دارد و باید فکر و اندیشه آن ها را نجات داد و نسل جوان را نسبت به خطرات و آسیب ها اگاه کرد.

منتظری ادامه داد: اگر چه زندگی در جامعه بدون فناوری و توسعه شبکه های اجتماعی دشوار است اما این فناوری ها نیاز به مدیریت دارد.

وی اظهار داشت: فضای مجازی از آسیب های خانمان سوزی است که برای خانواده ها و جوانان، مشکلات زیادی به دنبال دارد و متاسفانه همتی برای مدیریت آن وجود ندارد.

دادستان کل کشور عنوان کرد: اگر تدبیری برای فضای مجازی و توطئه های بیگانگان اندیشیده نشود آینده سختی در انتظار ما قرار دارد.

وی گفت: شبکه هایی که با هدف از میان بردن اخلاق در جامعه و توهین به مقدسات و از میان بردن امنیت جامعه در حال فعالیت است باید فیلتر شود.

منتظری همچنین با اشاره به حوادث اخیر خاطرنشان کرد: پروژه ای از سوی دشمنان طراحی گردید که در راس آن آمریکا، اسرائیل و عربستان قرار دارد.

به گزارش فرارو وی افزود: این پروژه با هدف ایجاد اغتشاش و درگیری و ایجاد نا امنی در جامعه کار خود را آغاز کرد و به بهانه مطالبات، اهداف شوم دیگری را دنبال می کنند.

دادستان کل کشور یادآور شد: آمریکا و عربستان با هزینه های خود کمپینی به نام گرانی تشکیل دادند که در آن عده ای توطئه گر و منافق و سلطنت طلب دیده می شوند.

وی افزود: دشمنان در این پروژه یکی از اهداف خود را سلب اعتماد عمومی از نظام و قوه قضائیه و مسئولان قرار داده بودند تا در جهت براندازی نظام حرکت کنند.

منتظری عنوان کرد: آنها از ابتدای انقلاب فعالیت های خود را به روش های مختلف آغاز کرده اند در این شرایط حساس، جامعه باید با بصیرت کافی در مواجهه با توطئه ها عمل کند.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبات مهم رهبری از حوزه، بصیرت افزایی در جامعه است تا حوزویان با رسالت سنگین خود جامعه را به سمت تعالی رشد و حرکت دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید