تیزر جدید مرسدس بنز S کلاس 2018

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۳۲
    کد خبر :191770

مرسدس بنز تصاویر و مشخصات مدل ۲۰۱۸ سدان لوکس S کلاس را منتشر کرد که در ادامه به معرفی این خودرو همراه با فیلم کوتاه، می‌پردازیم.

مرسدس بنز به‌تازگی با انتشار یک تیزر ویدئویی اقدام به معرفی مدل جدید ۲۰۱۸ اس کلاس کرده است. در این ویدئوی زیبا، مرسدس بنز به‌سادگی و به نحوی جذاب به معرفی S کلاس جدید می‌پردازد که قطعا اثر چنین ویدئوهایی بسیار بیشتر از چاپ کردن مقالات در مجلات یا تبلیغات کاغذی است.

یکی از مهم‌ترین امکانات در S کلاس جدید، حضور پیشرانه‌های جدید مرسدس است که مشخصات و توانایی‌های بالایی دارند. در داخل کابین مرسدس S کلاس جدید شاهد استفاده از فناوری‌هایی همچون Energizing Comfort هستیم که این محصول را تبدیل به پیشگام در کلاس خود می‌کند. در این ویدئو همچنین به جزئیاتی در مورد سیستم‌های کمکی رانندگی این خودرو اشاره شده است که قطعا جالب‌ترین آن‌ها فناوری Magic Body Control است. نحوه‌ی عملکرد این سامانه به این صورت است که یک دوربین در جلوی اتومبیل وجود دارد که پستی‌بلندی‌ها و عوارض زمین را رصد می‌کند و به این ترتیب قبل از اینکه به دست‌انداز برسید سیستم تعلیق خودرو برای مواجهه با آن آماده خواهد بود.

در این ویدئو شاهد حضور مرسدس بنز S63 AMG هستیم که دارای یک پیشرانه‌ی V8 تویین توربو با حجم موتور ۴ لیتر است که می‌تواند S کلاس ۲.۵ تنی را در تنها ۳.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. با چنین اعدادی S کلاس جدید در زمره‌ی خودروهای اسپرت بسیار سریع طبقه‌بندی می‌شود. هندلینگ و چسبندگی S کلاس جدید نیز بسیار عالی و عملکرد این خودرو در پیچ‌ها کاملا بدون نقص و همراه با پایداری کامل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید