رئیس فدراسیون سوارکاری نامزد هیات اجرایی شد/ ثبت نام طاهریان برای نایب رئیسی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵
    کد خبر :190946

رئیس فدراسیون سوارکاری امروز برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری با حضور در کمیته ملی المپیک با ارائه مدارک، برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد. خلیلی برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

همچنین طاهره طاهریان نیز امروز برای نائب رئیس کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد. وی جزو کارشناسان خبره معرفی شده است.

مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک ساعت 14 روز دوشنبه 25 دی ماه برگزار می شود و زمان ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک که از روز شنبه دوم دی ماه آغاز شده بود روز جمعه 15 دی ماه به پایان می‌رسد.

رباب شهریان برای نائب رئیسی، محمد درخشان برای عضویت در هیات اجرایی و دبیرکلی، محمد علی صبور برای عضویت در هیات اجرایی، میترا نوری و کیکاووس سعیدی برای خزانه‌داری، سید عبدی افتخاری، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی برای عضویت در هیات اجرایی، محمود خسروی وفا برای ریاست و نایب رئیسی کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد برای پست دبیرکلی و خزانه داری، محمدصادق فرجی برای دبیرکلی و عضویت در هیات اجرایی، زهرا اینچه درگاهی برای عضویت در هیات اجرایی، فضل اله باقرزاده برای نایب رئیسی و عضویت در هیات اجرایی، هاشم اسکندری برای نائب رئیسی، مهدی تاج و خسرو قمری برای عضویت در هیات اجرایی و رضا صالحی امیری برای ریاست افرادی هستند که پیش از این برای انتخابات کمیته ملی المپیک نامزد شده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید