مصاف صدرنشینان در هفته ششم دور برگشت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰
    کد خبر :190943

هفته ششم دور برگشت لیگ برتر واترپلو با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، هفته ششم دور برگشت لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۶ از فردا (پنج‌شنبه) آغاز می‌شود. تیم نیروی زمینی ارتش نیز این هفته استراحت خواهد کرد. همچنین کمیته فنی واترپلو زمان برگزاری دیدار های معوقه دور برگشت لیگ برتر واترپلو را اعلام کرد.

در نخستین بازی هفته فردا (پنجشنبه) تیم‌ سایپا میزبان اصفهان است. تیم سایپا که در دیدار رفت حریف اصفهانی خود را از پیش رو برداشته، این بار در تهران پذیرای تیم اصفهان است. سایپا برای ماندن در کورس بالای جدول و با توجه به دیدارهای معوقه خود نیاز به پیروزی در این بازی دارد. این دیدار ساعت ۱۰ صبح فردا(پنج‌شنبه) در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شیرودی با قضاوت همراهی و مولایی و نظارت سیروس طاهریان برگزار می‌شود.

در دومین دیدار این هفته گچسارانی‌ها پذیرای تیم نوفلاح هستند. نفت و گاز گچساران در حالی در خانه به مصاف نوفلاح می‌رود که در دیدار رفت این دو تیم موفق به شکست حریف خود در تهران شده است. بازی روز جمعه (۱۵ دی ۱۳۹۶) ساعت ۱۵ در گچساران برگزار می‌شود. نظارت این دیدار بر عهده اصغر کرمی به همراه داوران امیر ریاحی و حسین فخرزارع است.

اما در آخرین و حساس ترین دیدار هفته دو تیم اول و دوم جدول به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که به میزبانی امیدیه برگزار می‌شود برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم دانشگاه آزاد برای حفظ جایگاه خود باید امیدیه را از پیش رو بردارد و با خیال آسوده در هفته آخر مسابقات به میدان رود. در سوی دیگر نیز امیدیه که در تهران تنها با یک گل اختلاف شکست خورد این بار با توجه به داشتن امتیاز میزبانی به آب خواهد زد تا حریف قدرتمند خود را شکست دهد. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۷ بر ۶ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسیده است. این دیدار حساس از ساعت ۱۵ روز جمعه (۱۵ دی ۱۳۹۶) در امیدیه با قضاوت داروان مسعود رضوانی و شهروز شریفیان با نظارت هادی بیک و مالک قاطع برگزار خواهد شد.

همچنین طبق اعلام کمیته فنی واترپلو زمان برگزاری سه دیدار معوقه دور برگشت لیگ برتر نیز از هفته های دوم، چهارم و پنجم اعلام شد. از این رو تیم های نفت امیدیه و سایپا روز جمعه (۲۹ دی ۱۳۹۶) ساعت ۱۵، تیم‌های نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش روز جمعه (۲۹ دی ۱۳۹۶) ساعت ۱۵ و نیروی زمینی ارتش و سایپا جمعه (۶ بهمن ۱۳۹۶) ساعت ۱۸ به مصاف هم خواهند رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید