کمیسیون تلفیق به انتظار ۱۰ ساله پرستاران پایان دهد

    کد خبر :190878

عضو کمیسیون بهداشت مجلس، اجرای قانون تعرفه گذاری را خواسته به حق جامعه پرستاران دانست و گفت: انتظار می رود کمیسیون تلفیق به انتظار ۱۰ ساله پرستاران برای اجرای این قانون پایان دهد.

منوچهر جمالی سوسفی با بیان اینکه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مطالبه جدی جامعه پرستاری است، گفت: با ارزش گذاری برای تمامی خدمات پرستاری مشخص می شود هر فرد چه حجمی از کار و با چه ارزشی را انجام داده که در نهایت نحوه و میزان پرداختی ها مشخص خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه اعضای کمیسیون بهداشت در کمیسیون تلفیق نهایت اهتمام خود را برای تامین منابع اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به کار می برند در رابطه با پیشنهاد اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد برای اجرای تعرفه پرستاری، افزود: این پیشنهاد در گذشته در کمیسیون مطرح شد اما به نتیجه نرسید و در نهایت با پیگیری های نمایندگان مجلس، پرستاری و وزارت بهداشت این پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت و به کمیسیون تلفیق ارائه شد.

جمالی با بیان اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بر اساس برنامه ششم باید اجرا شود، ادامه داد: اجرای این قانون خواسته به حق، منطقی و قانونی جامعه پرستاران است از این رو به دلیل فشار حجم کاری بالا و وظیفه سنگینی که این قشر بر عهده دارند باید هر چه سریع تر اجرا شود.

وی ادامه داد: انتظار می رود با حمایت و دفاع تمام قد تمامی اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی اختصاص یابد تا با اجرای قانون تعرفه گذاری مشکلات بی شمار جامعه پرستاری رفع شود.

به گزارش مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یادآور شد: قوانین متعددی در کشور وجود دارد که اجرای آنها به دلیل کمبود منابع به تعویق افتاده که قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز یکی از این قوانین است که به مدت ۱۰ سال بر زمین مانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید