خناری‌نژاد: هدفم حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا است/ اگر مصدومیتم رفع شود، راهی جام جهانی می‌شوم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲
    کد خبر :190748

عضو تیم ملی ژیمناستیک گفت: در درجه اول هدفم این است که بتوانم زودتر تمریناتم را آغاز کنم و در بازی‌های آسیایی مدال کسب کنم، اگر شرایط مصدومیتم رفع شد به جام جهانی می‌روم در غیر این صورت راهی این مسابقات نخواهم شد.

هادی خناری‌نژاد در مورد مصدومیتی که برای او در اردوهای تیم ملی بوجود آمده است، گفت: تیم ملی ژیمناستیک برای حضور در اردوهای جام جهانی و بعد از آن بازی‌های آسیایی جاکارتا تمرینات خود را در قزوین پیگیری می‌کند، هدف اصلی من حضور در بازی‌های آسیایی است. در تمریناتی که در اردوها داشتم از بازوی سمت چپ آسیب دیدم که البته باید بگویم این آسیب‌دیدگی برای قبل از بازی‌های آسیایی گوانجو است که در تمرینات اردوی تیم ملی این آسیب‌دیدگی تشدید شد. متاسفانه بعد از 7 سال این درد دوباره آغاز شده؛ البته من در انجام وسایل شخصی مشکلی ندارم در تمرینات وسایل دیگر مشکل دارم که این درد اجازه انجام تمرینات را به من نمی‌دهد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک و پزشکان فدراسیون پزشکی صحبت کردم و آنها تاکید کردند که نیازی به عمل جراحی ندارم چون اگر جراحی صورت بگیرد بازی‌های آ‌سیایی اندونزی را از دست خواهم داد. قرار است یک تیم پزشکی تقریبا در طول دو ماه روند درمان من را برعهده بگیرد تا در صورت رفع مصدومیت به مسابقات جام جهانی باکو اعزام شود در غیر این صورت مسابقات جام جهانی حضور نخواهم داشت تا بتوانم با بهترین شرایط در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم.

خناری نژاد در پاسخ به این سوال که گویا رئیس فدراسیون مراحل تزریق آمپول شما را انجام داده است و در حال حاضر شرایط به چه صورت است، گفت: دکتر اینچه‌درگاهی این تزریق را روی بازوی من انجام داد و در حال حاضر یک مقدار درد بازوی من کم شده است. طبق صحبت‌های پزشک باید پس از تزریق آمپول چند روزی را دستم بدون حرکت می‌ماند، این مراحل طی شد و حالا تمرینات هوازی و پایین‌تنه را آغاز کردم، بعد از 15 روز تمرین با وزنه و کش را نیز شروع خواهم کرد. پس از آن پزشکان تصمیم می‌گیرند که آیا تمریناتم با وسیله‌ها را آغاز کنم یا خیر.

به گزارش فارس ،عضو تیم ملی ژیمناستیک درمورد اینکه صرفاً اعزام مسابقات مهم نیست و کسب مدال در جام جهانی مهم است، گفت: در درجه اول هدفم این است که بتوانم زودتر تمریناتم را آغاز کنم و در بازی‌های آسیایی مدال کسب کنم، اگر شرایط مصدومیتم رفع شد به جام جهانی می‌روم در غیر این صورت راهی این مسابقات نخواهم شد چرا که اول باید آمادگی صد درصد را داشته باشم و راهی جام جهانی شوم و مدال کسب کنم،‌ اینکه صرفاً راهی باکو شوم مهم نیست،‌مهم این است که با آمادگی کامل بروم و مدال کسب کنم، ان‌شاءالله شرایط مصدمیتم رفتم شود تا بتوانم در هر دو رویداد پیش رو حضور داشته باشم و مدال‌های خوش‌رنگی را کسب کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید