از شورای تامین ساری خواستیم بازی روز جمعه برگزار شود/ هیچ دیداری لغو نمی‌شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ۹:۵۵
    کد خبر :190692

دبیر کمیته فوتسال در خصوص خبر لغو بازی فوتسال شهروند ساری و فرش آرای مشهد واکنش نشان داد.

کاظم سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا دیدار تیم‌های فوتسال شهروند ساری و فرش آرای مشهد از رقابت‌های لیگ برتر که قرار است روز جمعه برگزار شود لغو شده است، گفت: از طرف شورای تامین نامه‌ای به ما ارسال شده که به علت درگیرهایی که امکان دارد وجود داشته باشد اگر ممکن است این بازی به تعویق بیفتد.

دبیر کمیته فوتسال گفت: با توجه به اینکه ما در دو هفته پایانی لیگ برتر هستیم و همچنین تیم فرش آرا بلیت پرواز به ساری را تهیه کرده است و امتیازات هر بازی برای سایر تیم‌ها مهم است، ما از شورای تامین استان درخواست کردیم که این بازی‌ها در روز جمعه انجام می‌شود و مشکلی ندارد و اگر درگیری هم باشد در شب است؛ در روز مشکلی نیست و یا در صورت امکان در سالن دیگری برگزار شود و اگر باز هم مشکل است بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش فارس ، سلیمانی در ادامه تصریح کرد:‌ ما حتی از شواری تامین و سازمان ورزش جوانان و باشگاه شهروند خواستیم که در صورت امکان اگر در شهر ساری مشکلی است برای برگزاری بازی می‌توانند موافقت خود را اعلام کنند که این بازی را در تهران انجام دهند. این هفته تمام بازی‌ها روز جمعه در زمان مقرر برگزار می‌شود و هیچ دیداری لغو نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید