ادامه بلاتکلیفی فدراسیون تیراندازی با کمان/برگزاری انتخابات بعد از مجمع کمیته؟

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ۹:۵۷
    کد خبر :190689

با وجود پایان دوره 4 ساله محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان، هنوز وزارت ورزش هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

با وجود پایان دوره 4 ساله محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان و با وجود معرفی شجاعی به عنوان معاونت استانداری اصفهان، وزارت ورزش و جوانان همچنان تکلیف این فدراسیون را مشخص نکرده است.

محمدعلی شجاعی 4 سال پیش به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک معرفی شد. با توجه به اینکه سازمان بازرسی در آن زمان ممنوعیت حضور دو شغله‌ها را اعلام کرده بود، قرار شد تا شجاعی در صورت انتخاب از ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان استعفا دهد، موضوعی که 4 سال به تاخیر افتاد و هیچ وقت عملی نشد.

البته شجاعی در زمان بازی‌های المپیک در شرایطی که وزارت ورزش در زمان معاونت نصرالله سجادی زمان انتخابات این فدراسیون را اعلام کرده بود، از خزانه‌داری انصراف داد تا برگزاری انتخابات نیز خود به خود لغو شود. در آن زمان اعضای مجمع این فدراسیون در نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده شدند اما باز هم وزارت ورزش کاری انجام نداد تا اینکه خردادماه دوره 4 ساله ریاست شجاعی به پایان رسید.

با وجود اینکه وزیر ورزش و معاونش بارها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردند نمی‌خواهند هیچ فدراسیونی بلاتکلیف باشد و یا با سرپرست اداره شود، انتخابات بسیاری از فدراسیون‌ها را در دستور کار قرار دارند، البته در اینجا نباید تاثیر انتخابات کمیته ملی المپیک را نادیده گرفت. با این شرایط بازهم برگزاری انتخابات تیراندازی با کمان در دستور کار قرار نگرفت.

محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاران در مقاطع مختلف درباره شرایط فدراسیون تیراندازی با کمان گفته بود اساسنامه این فدراسیون به فدراسیون جهانی ارسال شده و منتظر تایید نهایی برای برگزاری انتخابات هستند.

18 آذرماه بود که مهرعلیزاد استاندار اصفهان در حکمی محمدعلی شجاعی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع این استان معرفی کرد. با وجود اینکه نزدیک به یک ماه از این حکم می‌گذرد بازهم وزارت ورزش هیچ واکنشی نشان نداد و حتی سرپرست هم برای فدراسیون انتخاب نکرد.

به گزارش فارس، حالا که قرار است انتخابات کمیته ملی المپیک 25 دی‌ماه برگزار شود به نظر می‌رسد تا زمان وزارت ورزش برنامه‌ای برای تغییرات در این فدراسیون ندارد. چرا که سرپرست فدراسیون اجازه حضور در انتخابات را نخواهد داشت و در صورتی که وزارت بخواهد برای این فدراسیون سرپرستی انتخاب کند، یک رای در انتخابات از بین خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید