پخش 3 سریال ایرانی در شبکه آی فیلم

    کد خبر :190099

مجموعه تلویزیونی «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم از شنبه ۱۶ دی در شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «میکائیل» که در سال ۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد، در جدول پخش سریال‌های شبانه کانال فارسی این شبکه قرار گرفته است.

این مجموعه تلویزیونی توانست تندیس برتر و دیپلم افتخار بهترین سریال جشنواره فیلم و سریال های پلیسی مسکو را از آنِ خود کند.

داستان «میکائیل» از این قرار است: رسول دوست و رفیق میکائیل(کامبیز دیرباز)، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و…

بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، مجید مشیری، پرویز پورحسینی، علیرضا خمسه، علی دهکردی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، امیر حمیدزاده و مریم خدارحمی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «میکائیل» از شنبه شب ساعت ۲۰:۰۰ آغاز می‌شود و هر شب در این ساعت روانه آنتن می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهدبود.

پخش سه فیلم سینمایی از شبکه آی فیلم

فیلم‌های سینمایی «طعم شیرین خیال» و «فرزند چهارم» برای نمایش فیلم‌های آخر هفته کانال‌های انگلیسی و عربی آی‌فیلم، در جدول پخش قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، «فرزند چهارم» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی وحید موسائیان محصول سال ۱۳۹۱است، که برای پخش از کانال عربی با زیر نویس عربی در نظر گرفته شده است.

فیلم‌برداری‌ «فرزند چهارم» در ایران، کنیا و سومالی و در شهرهای تهران، مومباسا، نایروبی، موگادیشو، گاریسا و … انجام شده است.

داستان فیلم روایت زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌دوستانه خود به عکاسی رو آورده و برای پیگیری همین دغدغه‌ها، قصد سفر به سومالی دارد.

حامد بهداد، حسین محب اهری، مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، ناصر گیتی جاه و زهرا برومند در این فیلم سینمایی حضور داشته‌اند.

همچنین فیلم «فرزند چهارم» جمعه ۱۵ دی ساعت ۲۲:۰۰ به وقت مکه روی آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد خواهد بود.

«طعم شیرین خیال» به‌کارگردانی کمال تبریزی نیز برای نمایش از کانال انگلیسی آی‌فیلم با زیرنویس انگلیسی درنظرگرفته شده است.

دختری به نام شیرین با بازی نازنین بیاتی به معرفی داستان خواستگارش که استادش نیز هست، می‌پردازد. نقش خواستگار و استاد دانشگاه را شهاب حسینی ایفا کرده است.

فیلم فانتزی «طعم شیرین خیال» شنبه ۱۶ دی ساعت ۲۲:۰۰ به وقت GMT (۰۱:۳۰ به وقت تهران) پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۷:۳۰، ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید