حامد بهداد در برج میلاد می‌خواند

    کد خبر :18990

کنسرت ده سالگی گروه «دارکوب» به خوانندگی حامد بهداد در برج میلاد برگزار می‌شود.

گروه موسیقی «دارکوب» در جدیدترین سری فعالیت‌های خود در پنجمین شب از سومین ماه فصل بهار با طرفدارانش دیدار می‌کند.

این کنسرت در سالگرد ده سالگی گروه «دارکوب» برگزار می‌شود و قرار است حامد بهداد به عنوان خواننده در این اجرا این گروه را همراهی کند. البته پیش از این کنسرت هم، بهداد سال‌ها با همایون نصیری به عنوان سرپرست این گروه همکاری داشته است.

دیدگاه حامد بهداد درباره کنسرت ده سالگی گروه «دارکوب» چنین است: «می‌گویند که بنشین لب جوی و گذر عمر ببین. ما ده سالش را اینگونه دیدیم. رفیق‌های خوبی مثل همایون نصیری، دارا، آرش و خیلی‌هایی که بودند و اکنون نیستند یا مثل خود من در پارت تایم‌های مختلفی تمرین کردند و رفتند، ولی بخش دوستی و خاطره‌ها و به خصوص موسیقی در این ده سال خیلی لذت بخش بوده است.»
همایون نصیری سرپرست گروه  «دارکوب» درباره حضور حامد بهداد به عنوان خواننده در کنسرت ده سالگی گروه «دارکوب» گفت: «حامد بهداد جزو معدود هنرمندانی است که از همان سال‌های ابتدایی فعالیت‌های «دارکوب» به عنوان خواننده در کنار ما بوده و از هوش و سواد موسیقایی بالایی برخوردار است. مواقع زیادی بوده که حامد مشاوره‌هایی را به من داده و باعث شده این همکاری بیشتر و بهتر جریان پیدا کند.»

او افزود: «در کنسرت ده سالگی گروه «دارکوب» حامد بهداد حضور متفاوت را روی صحنه تجربه خواهد کرد.»

کنسرت گروه «دارکوب» پنجم خرداد ماه در دو نوبت و درساعت‌های ۳۰: ۱۸ و ۳۰: ۲۱ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید