معاون شهردار تهران:

طرح ترافیک ابزاری برای شهرداری بود/مدیریت جدید شهری از ابزار لابی و قدرت استفاده نمی‌کند

    کد خبر :189366

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه آرم طرح ترافیک همواره یکی از ابزارهای قدرت شهرداری تهران بود است، گفت: مهمترین اتفاقی که با برداشتن طرح ترافیک رخ می‌دهد این است که شهرداری از این ابزار قدرت خود برای تأمل با همه ارگان ها گذشته است.

به گزارش ایسنا، محسن پورسید آقایی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه آرم طرح ترافیک همواره یکی از ابزارهای قدرت شهرداری تهران بوده است گفت: مهمترین اتفاقی که با برداشتن طرح ترافیک رخ می‌دهد این است که شهرداری از این ابزار قدرت خود برای تأمل با همه ارگان ها گذشته است.

وی با اشاره به اینکه دادن طرح ترافیک سالانه شناور و … همواره ابزاری برای شهرداری بوده و می‌توانسته با اتکا به آن چه‌ها کنند، اظهار کرد: مهمترین اتفاق این است که در دوره جدید مدیریت شهری می‌خواهیم بگوییم که ما از ابزار لابی و قدرت استفاده نمی‌کنیم و همه مردم در مقابل امتیازات برابر هستند.

وی با بیان اینکه اگر استثنایی در آرم طرح ترافیک وجود دارد باید شفاف و روشن شود گفت: 441 برچسب از شهرداری سهمیه می‌گرفتند و در این مدت من هر کجا که می رفتم مرا به شکل آرم می دیدند و می‌گفتند که یا سهمیه ما را تغییبر نده و یا زیاد کن و این چه استدالی است که ما داریم چرا که می‌بینیم در یک وزارتخانه تنها 180 سهیمه آرم طرح ترافیک داده می‌شود؛ اما در یک وزارت خانه دیگر 803 سهیمه داده می‌شود و در این سالها تعامل هر سازمانی که با شهرداری بیشتر بود سهمیه بیشتری تعلق می گرفت و نمی دانم چرا باید سهیمه های مختلف را امضاء کنم و یک بار محض رضای خدا بگذارید این طرح ضابطه مند شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید