نژاد بهرام تشریح کرد

سه مشکل بزرگ محله جوانمرد قصاب

    کد خبر :188889

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران سه مشکل بزرگ محله جوانمرد قصاب را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، زهرا نژاد بهرام امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه به تازگی از محله جوانمرد قصاب بازدید کرده‌ام گفت: مشکلات متعدد موجود در محله تا حدی در بازدید نامحسوس کارشناسان کمیته شهر سازی احصا شد که مهمترین آنها بوی نامطبوعی و نا امنی در منطقه به دلیل وجود کارخانه روغن نباتی ورامین است.

وی با بیان اینکه بوی نامطبوعی که از کارخانه روغن نباتی ساطع می‌شود به حدی است که تحمل آن امکان ناپذیر نیست گفت: همچنین بسیاری از معابر نزدیک و مجاور کارخانه بدون هیچگونه روشنایی و آسفالتی رها شده و فضاهای بی دفاع شهری ایجاد کرده اند که باعث بروز نا امنی در سطح منطقه شده است.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه در این بررسی‌ها مشخص شد که بیش از 240خانوار در زیر حریم برق فشار قوی زندگی می‌کنند گفت:‌باید اقداماتی از سوی وزارت نیرو برای انتقال دکل‌ها صورت میگرفت که تا کنون این مهم محقق نشده و وضعیت نا بسامانی را ایجاد کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه رمپ و لوپ بزرگراه آزادگان به شهید دستواره مسدود است و اساسا این خروجی پس از اجرا شدن بخشی از عملیات زیرساختی به اتمام نرسیده و رها شده است گفت: این مکان به محلی برای دپوی نخاله های شهری بدل شده و لازم است که شهردار تهران اقدامات موثری را در راستای بهبود وضعیت این محله انجام دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید