مدارس کدام شهرها روز شنبه تعطيل است؟

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۰۷
    کد خبر :18866

برگزاری انتخابات در روز جمعه و حجم بالای کاری در شعب اخذ رای، مدارس برخی از استان‌های کشور را به تعطیلی می‌کشاند.
به گزارش بازتاب ،برگزاری انتخابات در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، برخی مدارس کشور را به تعطیلی می‌کشاند البته پیش از این نیز اعلام شده بود که تعطیلی مدارس از طریق مدیر کل هر استان تعیین می‌شود.
لغو امتحانات برخی مدارس کهگیلویه و بویراحمد
هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: تغییر امتحانات داخلی مدارس در این روز به روز دیگر به دلیل اختصاص شعب اخذ رأی انتخابات در برخی مدارس و رعایت حال فرهنگیانی است که جزو عوامل اجرایی هستند.
وی گفت: بر اساس پیش‌بینی قبلی هیچگونه امتحان نهایی در برنامه این روز وجود نداشت و در مدارسی که شعب اخذ رأی وجود ندارد و مدیر و معلمان آن مدرسه جزو عوامل اجرایی نیستند روز شنبه امتحانات خود را برگزار می‌کنند.
تعطیلی مدارس استان کرمانشاه
حسین پارساپور رئیس مرکز اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی مدارس در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه به عنوان محل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: به همین علت تمامی مدارس در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.
وی افزود: در تمامی نواحی تعدادی از مدارس به عنوان شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه بسیاری از معلمان و همکاران آموزش و پرورش در مدارس و شعب اخذ رأی حضور و فعالیت دارند به علت حجم کار و شمارش آرا مدارس استان در روز پس از انتخابات تعطیل است.
تعطیلی مدارس استان مرکزی
شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مدارسی که روز بیست و نهم اردیبهشت حوزه برگزاری انتخابات هستند در روز شنبه سی اردیبهشت تعطیل هستند.
وی عنوان کرد: وضعیت کاری فرهنگیانی که ابلاغ همکاری در حوزه‌های اخذ رای را دارند نیز در روز سی اردیبهشت مطابق ضوابط و گواهی‌های اعلامی هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات خواهد بود.
تعطیلی همه مدارس خوزستان
به‌منظور تسهیل روند برگزاری انتخابات، کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح خوزستان روز شنبه بعد از انتخابات (۳۰ اردیبهشت‌ماه) تعطیل اعلام شدند.

تکمیل می شود …

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید