کریمویی: در حال مذاکره با پراهیچ برای پرداخت مطالبات وی هستیم/شکست پدیده مقابل سپاهان اتفاق بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱
    کد خبر :188316

مدیرعامل باشگاه پدیده گفت:با پراهیچ ۳ روز پیش صحبت کردیم و او وکیلش را به ما معرفی کرده و قرار است مذاکرات نهایی را برای پرداخت مطالبات وی انجام دهیم.

حمیدرضا کریمویی با تأکید بر اینکه اکبر ایمانی باید در یکی دو روز آینده در تمرینات این تیم شرکت کند، گفت: مسئولان تیم با اکبر ایمانی در ارتباط هستند و او بازیکن ما است و باید در تمرینات تیم ما طی یکی دو روز آینده شرکت کند.

وی افزود: در این میان بازیکن اصلاً مقصر نیست ولی متأسفانه مدیران برنامه فوتبالی او را به بازی گرفتند و از آنجا که می‌خواهند بالاترین نفع را از بازیکن ببرند بعضی مواقع تصمیماتی برای آنها می‌گیرند که ممکن است فوتبال یک بازیکن را تحت تاثیر قرار بدهد.

مدیرعامل پدیده در خصوص آخرین وضعیت پراهیچ گفت: خوشبختانه از ۴ بازیکن خارجی که از باشگاه مطالبات داشتند با ۳ بازیکن به صورت کامل تسویه‌حساب شد و تنها ایگور پانادیچ باقی مانده است، با این بازیکن هم ۳ روز پیش صحبت کردیم و او وکیلش را به ما معرفی کرد و قرار است مذاکرات نهایی را برای پرداخت مطالبات وی انجام دهیم. این بازیکن حدود ۱۲۰ هزار دلار از ما طلب دارد که در حال مذاکره هستیم تا با شیوه‌های مختلف مطالبات وی را پرداخت کنیم.

وی در خصوص شکست سنگین پدیده در مشهد گفت: پدیده امسال نشان داده شخصیت خوبی دارد و چنین شکستی تنها یک اتفاق است، شما دیدید سپاهان هم در مشهد با ۴ گل از ما شکست خورد و آن نتیجه هم به خاطر شرایط تیم سپاهان در آن زمان بود.

به گزارش فارس ، کریمویی ضمن انتقاد از شرایط حاکم بر داوری‌های بازی‌های پدیده گفت: ما در بحث داوری امسال واقعاً ضربه خوردیم و البته اعتقاد داریم اشتباهات سهوی است اما به طور مثال در بازی با سپاهان گل دوم حریف شفاف آفساید بود و در صحنه پنالتی هم اگر از زاویه عرض زمین به صحنه نگاه کنیم ساسان انصاری زودتر از مدافع ما خودش را به زمن زده بود. در هر صورت ما امروز تا پایان وقت اداری یک نامه پیرامون اشتباهات داوری که هم مربوط به بازی‌های گذشته و علی‌الخصوص به قضاوت بازی با سپاهان است به کمیته داوران ارسال خواهیم کرد تا ان‌شاالله به این موضوع رسیدگی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید