رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال استعفا کرد/ پورحسن: رفتم تا دست ضیایی باز باشد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱
    کد خبر :188308

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از سمت خود کناره‌گیری کرد تا به گفته خودش دست ضیایی برای انتخاب گزینه جدید باز باشد.

چندی پیش احمد ضیایی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال انتخاب شد. در پی این تغییرات و انتخاب ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

این کناره‌گیری حرف‌وحدیث‌های زیادی را به همراه داشت و برخی‌ها این را نخستین تغییرات ضیایی در فدراسیون می‌دانستند، اما پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: کاری که من کردم اتفاق عجیبی نبود. طبق قانون استعفا کردم تا ضیایی بتواند گزینه مورد نظرش را بدون تعارف انتخاب کند و به نوعی دستش باز باشد. هیچ مشکلی با ضیایی ندارم و فقط طبق عرف از سمت خودم کناره‌گیری کردم، چراکه معتقدم شاید رئیس جدید نخواهد با من کار کند.

وی ادامه داد: پس از اینکه من از سمت خودم کناره‌گیری کردم، ضیایی خواست که بمانم و به کارم ادامه دهم و موضوع حل شد. در مقابل من از ضیایی خواستم تتا یک نفر را به ما اضافه کند تا کار را یاد بگیرد که قرار شد او این درخواست ما را بررسی کرده و پاسخ دهد. من فکر می‌کنم تغییرات در ساختار فدراسیون نیاز است، چون به نظر من فدراسیون با نیمی از نیروهای کنونی‌اش هم می‌تواند به کارش ادامه دهد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درخصوص حضور افراد بازنشسته در سازمان لیگ، عنوان کرد: ما بازنشسته هستیم، اما طبق قانون بازنشستگی با فدراسیون قرارداد داریم. یعنی می‌توانیم در ماه 60 ساعت با فدراسیون کار کنیم. این امر توسط بازرس‌ها هم بررسی شده و هیچ مشکلی وجود نداشت.

به گزارش فارس، پورحسن درخصوص استفاده از هدست داوری در لیگ برتر گفت: این هدست‌ها به صورت آزمایشی مورد بررسی قرار گرفت. قرار شد اگر خوب بود به صورت وسیع از آن استفاده شود. در حال حاضر حاتمی مشغول چانه‌زنی بر سر قیمت آنها است و اینکه تعیین تکلیف شود که فدراسیون آنها را خریداری کند یا هیات‌ها؛ در صورت مشخص شدن این موضوع می‌توانیم از هدست‌ها در رقابت‌های لیگ برتر استفاده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید