معاون هلال احمر خبر داد

فعالیت تیم‌های سیار توانبخشی در مناطق زلزله‌زده

    کد خبر :188172

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: خدمات توانبخشی جمعیت هلال احمر تا پایان سال در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ادامه خواهد داشت و بخشی از تیم‌های توانبخشی به صورت سیار در مناطق خدمات می‌دهند.

حسن صفاریه در گفت و گو با ایسنا در مورد ارائه خدمات توانبخشی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس درخواست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات توانبخشی جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد. تیم‌های توانبخشی ما برای ارائه خدمات به افراد به خصوص کسانی که قطع نخاع شدند در مناطق حاضر می‌شوند و بیشتر هم به منطقه کوئیک می‌روند زیرا در آنجا چهار نفر قطع نخاع شدند.

وی در مورد اینکه چه تعداد نیروی برای انجام خدمات درمانی حضور دارند گفت: تیم‌های استانی ما فعال شده اند و از هر استان تیم‌ها برای مدت 15 روز به منطقه اعزام می‌شوند که چهار نفر از اعضای این تیم‌ها در کانکس‌ مستقر می‌شوند و 4 نفر دیگر به صورت سیار به مناطق می‌روند و به افرادی که نیاز به خدمات توانبخشی دارند ارائه خدمات می‌کنند.

صفاریه در پاسخ به این سئوال که خدمات توانبخشی تا چه زمانی ادامه دارد گفت: ما تا پایان سال در این مناطق حضور داریم و اگر نیاز باشد باز هم حضور ما ادامه پیدا خواهد کرد. این بستگی به نظر دانشگاه علوم پزشکی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید