شجاعیان: غرور تنها دشمن استقلال است/استعداد ساناک در یادگیری زبان فارسی بینظیر است

    کد خبر :187743

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:شفر یک مربی بسیار خوب، کاربلد و با تجربه است. ایشان هم از نظر فنی و هم از نظر روانشناسی بسیار با تجربه است و خیلی خوب با بازیکنان ارتباط برقرار می کند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت باشگاه استقلال ،داریوش شجاعیان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه بعد از نیم فصل حضور در جمع آبی پوشان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

شرایط حال حاضر استقلال را چطور می بینی؟

در بهترین شرایط به سر می بریم. در کنار اینکه ما پیروزی های پر گلی در خانه و خارج از خانه کسب می کنیم، بازی های خوبی به نمایش می گذاریم. استقلال هم زیبا بازی می کند و هم در کار دفاع و حمله بسیار موفق است. خدا را بابت این شرایط خوب استقلال شکر می کنم اما با حرف های آقای شفر موافقم و به خوبی می دانم که غرور تنها چیزی است که می تواند به استقلال ضربه بزند. سرمربی بارها این نکته را گوشزد کرده و همه می دانیم که غرور دشمن اصلی استقلال است. با توجه به پتانسیلی که تیم و بازیکنان دارند، استقلال باز هم می تواند پیشرفت کند و روند خوب خود را تا پایان فصل بهبود ببخشد.

شرایطت در استقلال بعد از نیم فصل حضور چطور است؟

اگر کادر فنی درباره من نظر بدهند، خیلی بهتر است. از نظر روحی روانی و جسمی در شرایط خوبی هستم؛ نه تنها من بلکه همه بازیکنان این شرایط را دارند. تمامی بازیکنان در تمرینات با صد در صد توان تمرین می کنند وبا انرژی و سر حال هستند. خود من هم چنین شرایطی دارم و طبیعی است که وقتی خوب بازی کنیم و پشت سر هم برنده باشیم، همه چیز خوب است.

تاثیر حضور شفر در استقلال چیست؟

به عنوان یک بازیکن شاید درست نباشد که من راجع به سرمربی تیم صحبت کنم ولی چیزی که می توانم بگویم این است که آقای شفر یک مربی بسیار خوب، کاربلد و با تجربه است. ایشان هم از نظر فنی و هم از نظر روانشناسی بسیار با تجربه است و خیلی خوب با بازیکنان ارتباط برقرار می کند. از حضور او در استقلال خوشحالم و همکاری با آقای شفر در کارنامه حرفه ای من به عنوان یک بازیکن نقطه عطف است. تاثیر حضور این سرمربی در استقلال کاملا مشخص است.

برابر استقلال خوزستان هم عملکرد خوبی داشتی؟

برابر استقلال خوزستان کل تیم درخشید و همه بازیکنان در شرایط آرمانی بودند. چیزی که برای من اهمیت دارد، موفقیت تیم و کسب سه امتیاز است که در اهواز اتفاق افتاد. من همیشه منافع تیمی را بر منافع شخصی ارجح می دانم.

تاثیر تمرینات ساناک چطور است؟

راجع به ساناک اول باید این را بگویم که استعداد او در یادگیری زبان فارسی بی نظیر است. بعضی کلمات و بعضی نکات را او به زبان فارسی به ما می گوید که این موضوع هوش بالای ساناک را نشان می دهد. ساناک خیلی خوب تیم را با نظارت شفر تمرین می دهد و طبیعی است تیمی که خوب تمرین نکند، نمی تواند برنده باشد و این نشان می دهد که ما خیلی خوب تمرین می کنم. ساناک مربی خوب و حرفه ای است.

بازی با تراکتورسازی را چطور می‌بینی؟

نبرد بسیار سختی در تبریز داریم به ویژه آنکه در خانه حریف برگزار می شود. تراکتور در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جدید گرفته است اما این برای ما مهم نیست. برای ما مهم این است که مانند بازی قبلی با تمرکز بالا و انگیزه کامل به زمین برویم و بتوانیم موفق باشیم. استقلال روند صعودی بسیار خوبی را در پیش گرفته و می بینید که خودش را در جدول بالا کشیده است. بنابر این برای ما فرقی نمی کند که حریف ما تراکتورسازی باشد یا تیم دیگری و یا بازی در تهران و شهر های دیگر باشد. موضوع مهم برای ما این است که با ارائه بهترین عملکرد، پیروز زمین باشیم.

چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

هواداران در چند هفته گذشته به خوبی از تیم حمایت کردند و در روزهای سخت مایه دلگرمی همه بازیکنان بودند. ما به داشتن چنین هوادارانی افتخار می کنیم. به تک تک هواداران این را می گویم که با حضور شما و حمایت های شما استقلال می تواند از این هم بهتر شود و هر کاری برای هواداران کنیم کم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید