فخرالدینی: پیروزی در دقایق پایانی طلسم ناکامی‌های ذوب‌آهن را شکست

    کد خبر :187623

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پیروزی در لحظات پایانی باعث شد طلسم ناکامی‌های ما شکسته شود، بازی قبلی مقابل مشکی پوشان موقعیت‌های فراوانی داشتیم و می‌توانستیم با چند گل پیروز شویم.

میلاد فخرالدینی در خصوص بازی روز گذشته مقابل گسترش فولاد تبریز و پیروزی مقابل این تیم نیز گفت:‌ خدا را شکر می‌کنم توانستیم به این پیروزی دست پیدا کنیم چرا که احتیاج زیادی به این سه امتیاز داشتیم. این پیروزی خیلی می‌تواند به ما کمک کند که در جدول شرایط بهتری به دست بیاوریم، امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم تا جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم.

وی در ادامه گفت: به نظرم این پیروزی در لحظات پایانی باعث شد طلسم ناکامی‌های ما شکسته شود، بازی قبلی مقابل مشکی پوشان موقعیت‌های فراوانی داشتیم و می‌توانستیم با چند گل پیروز شویم اما متأسفانه بدشانس بودیم.در این بازی هم می‌توانستیم خیلی زود به گل برسیم اما اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل‌های زیادی دست پیدا کنیم با این حال خدا را شکر می‌کنم که توانستیم گسترش فولاد تبریز را شکست دهیم. امیدوارم در پایان فصل جزو 4 تیم برتر لیگ باشیم و بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

به گزارش فارس ، فخرالدینی در پایان در خصوص بازی بعدی ذوب‌آهن مقابل پیکان در هفته هجدهم نیز گفت: بازی بعدی مقابل پیکان بازی سختی خواهد بود این تیم جزء تیم‌های خوب لیگ برتر است، جایگاه مناسبی در جدول دارد، مطمئناً بازی سختی خواهیم داشت، ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و به دنبال این هستیم تا سه امتیاز را کسب کنیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید