منوچهری :بعضی از بازیکنان با ماشین کار می‌کنند/ بله من جاسوسم!

    کد خبر :187581

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت:ما خوب بازی کردم با توجه به اینکه تمرکز کافی را نداشتیم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه فولاد بوجود آوردیم و می‌توانستیم حتی پیروز شویم اما کمی بدشانس بودیم.

امین منوچهری درخصوص بازی روز گذشته مقابل فولاد خوزستان و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: شرایط بازی دیروز واقعا خاص بود، تا به امروز هیچ کدام از بازیکنان چنین شرایطی را تجربه نکرده بودند. ما خوب بازی کردیم با توجه به اینکه تمرکز کافی را نداشتیم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه فولاد بوجود آوردیم و می‌توانستیم حتی پیروز بشویم اما کمی بدشانس بودیم. امیدوارم مشکلاتمان برطرف شود و بتوانیم با تمرکز خوب مقابل تیم‌ها در لیگ برتر بازی کنیم.

وی در ادامه درخصوص اینکه قبل از بازی با فولاد بازیکنان نفت حلقه اتحاد تشکیل دادند، گفت: قبل از بازی این کار را انجام دادیم تا نشان دهیم که تیم یکدلی هستیم، خیلی مشکل داریم،‌بعضی از بازیکنان با ماشین کار می‌کنند، برخی هم حتی پول فیزیوتراپی ندارند، بدون پول تلاش کردیم تا تیم نفت جایگاه خوبی بدست بیاورد اما برخی افراد با خنده جواب بچه‌ها را دادند،‌ ما نشان دادیم که یکدل هستیم و امیدواریم تا مشکلات برطرف شود.

مهاجم نفت تهران در خصوص گل‌زنی خود بعد از چند هفته مقابل فولاد نیز گفت: این گل برای خودم بسیار اهمیت داشت شاید برای تیم تاثیرگذار نبود، اما خوشحالم که توانستم گل بزنم، خیلی اذیت شدم چرا که فردی که شاید 3 یا 4 بار فوتبال را از نزدیک مشاهده نکرده راجع‌به من صحبت‌هایی کرد که واقعا دلخور بودم. سعی کردم که خودم را از لحاظ فنی در زمین ثابت کنم، این افراد همان کسانی بودند که وقتی می‌گفتیم مشکل داریم جواب ما را با خنده می‌دادند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر حرفی زدم که لقب جاسوس را به من دادند به خاطر این بود که نمی‌توانستم ببینیم دوستانم مشکلات دارند و مالک باشگاه بی‌تفاوت، اگر حرفی زدم به حق بوده و اگر این حرف‌ها من را جاسوس کرده است پس بله من جاسوسم.

به گزارش فارس ، منوچهری در پایان درخصوص اینکه بازیکنان قرار است به سازمان لیگ بروند و قراردادشان را فسخ کنند، گفت: بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد چرا که مسئولین سازمان لیگ قبل از بازی با فولاد به دنبال این بودند که ما بازی کنیم ،فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد چون برنامه‌های لیگ برتر به هم می‌خورد. اگر قرار است به سازمان لیگ برویم دلیلش این است که مطلع شویم که شرایط تیم‌ چه خواهد شد. بالاخره نفت یک تیم ریشه دار است بازیکنان بزرگی را به تیم ملی معرفی کرده است، امیدوارم تکلیف مالک باشگاه مشخص شود اگر بدانیم شرایط به گونه‌ای است که تیم از لحاظ مالی جان دوبار‌ه‌ای می‌گیرد مطمئنا در این تیم خواهیم ماند، وظیفه ما این است که تیم را حفظ کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید