انصراف دوم به نفع هیچکس!/ ورود موبایل به کابین ممنوع

    کد خبر :187564

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با انصراف یکی دیگر از کاندیداها همراه شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صبح امروز در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده دارد. شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک نماینده کمیته است. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور یافت.

* مجید مشتاق‌عشق دیگر کاندیدایی بود که پشت تریبون رفت و بعد از صحبت درباره وضعیت فعلی این رشته انصراف داد و البته تاکید کرد انصرافش به نفع کاندیدای خاصی نیست.

* مشتاق‌عشق در این باره گفت: سوابق من در شنا مشخص است، چون سال ها در این رشته کار کرده ام. شاهد اتفاقاتی هستیم که قبل از انتخابات انجام می شود و دلیل شد که من احساس نگرانی کرده و حضور پیدا کردم. خوشحالم دوستانی که کاندید شده اند از بدنه این ورزش هستند. برای حفظ وحدت خانواده شنا من انصرافم را از انتخابات اعلام می کنم. انصراف من شخصی است و به نفع هیچ کدام از نامزدها نیست.

* پس از صحبت‌‌های مشتاق عشق رای‌گیری آغاز شد.

*سمیع زاده دبیر فدراسیون از اعضا درخواست کرد که با خودشان موبایل داخل کابین نبرند! این درخواست به این دلیل انجام شد که در ادوار گذشته اعضا از آرای خود عکس کرفته و‌ سندسازی می کردند.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید