«بازی تاج و تخت» باز هم رکورددار دانلود غیرقانونی

    کد خبر :187439

«بازی تاج و تخت» باز هم رکورددار بیشترین دانلود غیرقانونی بین سریال‌های آمریکا شد.

به گزارش ایسنا،‌«ایندیپندنت» نوشت:طبق روال هر سال، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی آمار دانلودهای غیرقانونی مجموعه‌های تلویزیونی اعلام شده است؛ این بار هم «بازی تاج و تخت» که سریالی تخیلی ـ حماسی است و در سال‌های گذشته طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده، صدرنشین این فهرست شده و برای ششمین سال متوالی بیشترین دانلود غیرقانونی را از آن خود کرده است.

فصل هفت این مجموعه تلویزیونی در کنار حواشی زیاد و جریان لو رفتن داستان و هک شدن سایت شبکه «اچ.بی.او»، تاکنون بیشترین بیننده را داشته است.

بر اساس اعلام سایت «تورنت فریک»، در نقطه اوج فصل هفتم «بازی تاج و تخت» که قسمت پایانی آن بود، ۴۰۰ هزار نفر به طور همزمان در حال دانلود این سریال بودند که این خود رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

«مرده متحرک»، «ریک و مورتی» از دیگر سریال‌هایی هستند که در فهرست دانلودهای غیرقانونی آمریکا به چشم می‌خورند.

«بازی تاج و تخت» سال آینده در این لیست نخواهد بود و برای هفتمین بار صدرنشین نخواهد شد، چون پخش فصل هشتم آن تا بهار سال ۲۰۱۹ به تاخیر افتاده است.

از دیگر سریال‌هایی که بیشترین میزان دانلود غیرقانونی را در سال ۲۰۱۷ داشته‌اند، می‌توان به «نظریه بیگ بنگ»، «فرار از زندان»، «شرلوک»، «وایکینگ‌ها»، «دادخواست‌ها»،‌ «فلش» ‌و «کماندار» اشاره کرد.

سریال «بازی تاج و تخت» تاکنون حواشی بسیاری در پی داشته است؛ هکرها متن فیلمنامه فصل هفتم آن را علاوه بر مدارک شبکه «اچ.بی.او» و بخشی از اپیزودهای پخش‌نشده این سریال، در فضای مجازی منتشر کردند. در هند چهار نفر برای سرقت قسمت‌هایی از این سریال دستگیر شدند. یکی از قسمت‌ها نیز اشتباها زودتر در اروپا منتشر شد و باعث کپی و انتشار آنلاین آن شد.

مجموعه «بازی تاج و تخت» بر اساس رمان‌های «ترانه‌ یخ و آتش» نوشته «جورج آر.آر. مارتین» ساخته می‌شود و «دیوید بنیوف» و «دی. بی. وایس» کارگردانان این پروژه تلویزیونی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید