زهره‌بخش: مقابل پدر لک به او فحاشی کردند/ مبعلی با قدرت کار خود را دنبال می‌کند

    کد خبر :187420

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: متاسفانه‌ افرادی که روی سکو بودند در شرایطی که پدر حامد لک در ورزشگاه حضور داشت به این بازیکن فحاشی می کردند که این باعث عصبانیت لک شد.

عبدالمهدی زهره‌بخش در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل نفت تهران، گفت: از ابتدا مشخص بود اختلافات و مشکلاتی در تیم نفت وجود دارد. حتی قبل از بازی عده‌ای قصد داشتند اجازه ندهند بازیکنان به رختکن بروند که من آنها را نمی‌شناختم و نمی‌دانم بازیکن بودند یا اینکه اشخاص دیگری بودند. نفتی‌ها می‌خواستند به زمین بیایند و بعد بروند اما ماندند و مردانه بازی کردند. واقعا دیدار سختی بود. این تیم کاملا انتحاری بازی می‌کرد. احمد آل‌نعمه و تعداد از بازیکنان با تجربه این تیم روی نیمکت کار ترکیب چیدن و تعویض‌ها را انجام می‌دادند. خدا را شکر در این بازی سخت توانستیم برنده شویم.

وی افزود: عیسی آل‌کثیر ستاره نفت تهران بود. همه توپ‌ها را پشت دفاع برای این بازیکن ارسال می‌کردند و او هم با سرعت خوبش در پی بهره بردن از موقعیت‌ها بود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد حواشی که بین حامد لک و هواداران نفت به وجود آمد، عنوان کرد: متاسفانه به لک در شرایطی که او هیچ اقدامی انجام نداده بود فحاشی شد. پدر لک دیروز به ورزشگاه آمده بود و اینکه مقابل چشم پدر این الفاظ به بازیکن زده شود زیبنده نیست.همین مسئله باعث شد لک عصبانی شود و به هواداران اعتراض کند. او هیچ رفتار منفی نداشت.

زهره‌بخش در مورد وضعیت ایمان مبعلی عنوان کرد:‌ همانطور که می‌دانید مبعلی به تمرینات بازگشته است. او با توجه به غیبت چند روزه در تمرینات دیروز کنارمان نبود. او باقدرت کار خود را دنبال می‌کند و در ادامه به فولاد کمک خواهد کرد.

به گزارش فارس ، وی در پایان، گفت: جا دارد از مدیریت و هیأت مدیره باشگاه تشکر کنیم. ‌آنها تلاش زیادی می‌کنند و اکثر امکاناتی که ما خواستیم در اختیارمان گذاشتند تا تیم بدون مشکل کار خود را پیش ببرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید