برنامه 13 ساله رضاخانی/ رضوانی 5 دقیقه از وقتش به رقیب داد

    کد خبر :187407

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با ادعای جالب یکی از کاندیداها همراه شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صبح امروز در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشت.
در این انتخابات 7 کاندیدا به نام کاوه احمدی، رضا حبیبی، مهرزاد خلیلیان، حامد رضاخانی، محسن رضوانی، رضا فاطمی مقدم و مجید مشتاق عشق برای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با یکدیگر رقابت می کردند.
مهرزاد خلیلیان که از وی به عنوان یکی از کاندیدای جدی ریاست فدراسیون نام برده می شد، در مجمع حضور نداشت تا غایب بزرگ انتخابات لقب بگیرد. کاوه احمدی هم به نفع محسن رضوانی انصراف داد.
حامد رضاخانی سومین کاندیدایی بود که پشت تریبون رفت و اظهار داشت: یک رویکرد ادامه‌روند فعلی است و دیگری رویکرد نیاز به تغییر؛ حال باید دید مجمع چه تصمیمی می گیرد. پروژه مدنظر من حدود ۱۳ سال به طول خواهد انجامید که یک گروه مهندسی آن را طراحی کرده است. ما اهداف کوتاه و بلندمدت داریم. حامیان مالی را باید تقویت کرد که برنامه خاصی برای آن داریم. ۳ میلیارد حامی مالی داریم که نامه های آن موجود است.
به گزارش فارس، با توجه مفصل بودن برنامه های رضاخانی، محسن رضوانی رئیس فدراسیون درخواست کرد که ۵ دقیقه از وقتش به رضاخانی داده شود که این نامزد تنها از یک دقیقه آن استفاده کرد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید