احداث سدهای معیشتی برای حوزه کشاورزی حیات‌بخش است

    کد خبر :187354

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: احداث سدهای معیشتی برای حوزه کشاورزی یک ضرورت و حیات‌بخش است.

رضا کریمی با اعلام این خبر افزود: بنا به محدودیت‌های منابع مالی و فقدان ردیف‌های اعتباری این مهم انجام نمی‌پذیرفت که خوشبختانه با پیشنهاد کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی این امکان فراهم شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم متولیان بخش کشاورزی استان اردبیل، این فرصت طلایی را از دست نداده و کمر همت به خرج داده و با کار جهادی مشکلات موجود در این حوزه را مرتفع کنند تا کشاورزان در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» انگیزه مضاعفی برای فعالیت های خود داشته باشند.

کریمی با اشاره به تاثیرگذاری این مصوبه در رونق اقتصادی منطقه تصریح کرد: قطعا این اقدام نقش اساسی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه و افزایش درآمد روستائیان ایفا خواهد کرد.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار کرد: کشاورزان محور اقتصاد روستایی هستند پس باید مسئولان استان هم، همسو با نمایندگان در جهت مرتفع کردن مشکلات آنها گام‌های تاثیرگذار بردارند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: نقش کشاورزان در تولید و رونق اقتصادی غیر قابل انکار است بنابراین باید برای رفع مشکلات و مسائل این قشر زحمت‌کش، همت مضاعف و کار مضاعف به خرج داد که تصویب احداث سدهای معیشتی گام مهمی در این زمینه است.

کریمی افزود: استان اردبیل به نوعی استان کشاورز محور بوده و محصولات کشاورزی در افزایش تولید ناخالص داخلی استان نقش مهمی دارند.

وی اظهار کرد: در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مسائل کشاورزان را پیگیر هستم به همین جهت از فعالان حوزه کشاورزی می‌خواهم مشکلات این حوزه را همراه با ارائه راهکارها به دفاتر ارتباطات مردمی بنده انتقال دهند تا پیگیر شویم.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید